آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز تورهای ری‌گردی شبانه ویژه ماه رمضان

قائم مقام شهردار منطقه 20 از برپایی تورهای رایگان گردشگری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی میزبانی از هزاران گردشگر را دارد.

 اصغر عطائی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برپایی تورهای رایگان گردشگری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام تورهای گردشگری شبانه که از سوی  سراهای هر محله انجام می‌شود آغاز شده که ری گردی آن شامل بازدید از ابن‌بابویه، برج تاریخی طغرل، بی بی شهربانو، حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره) و تهران گردی آن شامل بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و حضور در برنامه شب‌های شیدایی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم برای حضور 4 هزار گردشگر در شهرری را دارد، گفت: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستانه، تورهای گردشگری شبانه با هدف غنی‌سازی اوقات شهروندان، در این ماه مبارک با رویکرد آئینی ـ مذهبی انجام می‌شود که بازدید از اماکن مذهبی، توزیع محصولات قرآنی، حضور مبلغان مذهبی در تورهای گردشگری و … از جمله این موارد است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 به مشارکت مدیران محله در برگزاری تورهای گردشگری ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: شهروندان بعد از ثبت نام در سراهای محله می‌توانند از خدمات گردشگری ویژه ماه رمضان که از زمان افطار تا سحر است به صورت رایگان استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.