آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز تورهای نوروزی “ری گردی” از ۵ فروردین

به گزارش راگانیوز سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور معرفی ظرفیت های تاریخی و مذهبی شهرری، طبق روال هر سال، تورهای نیم روزه گردشگری از پنجم فروردین برپاست و شهروندان، زائران و مسافران نوروزی می توانند از این امکان گردشگری استفاده کنند.

صفوی با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت میراث فرهنگی و گردشگری شهرری اجرا می شود، افزود: لیدرهای تاریخ گو همراه با تورهای ری گردی هستند تا مطالب تاریخی و باستانی اماکن مورد بازدید به خوبی بازگو شود.

وی چشمه علی، برج طغرل، آتشکده ری، گنبد اینانج را از جمله اماکن تاریخی و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و ابن بابویه را از اماکن مذهبی شهرری برشمرد.

صفوی ادامه داد: توزیع بسته های فرهنگی شامل کتابچه های معرفی آثار تاریخی و نقشه های معرفی اماکن گردشگری شهرری به گردشگران ارائه می شود تا شناختشان از این شهر باستانی بیشتر شود.

وی به فعالیت ایستگاه های اطلاع رسانی در میادین نماز، ساعی و شهرری و همچنین پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند علاوه بر مراجعه به ایستگاه های گردشگری می توانند با شماره های ۳۳۷۶۳۱۶۶ و ۳۳۷۴۷۰۹۰تماس بگیرند.

صفوی با اشاره به ویژه برنامه های نوروزی برای تکریم خانواده معظم شهدا، یادآور شد: تورهای رایگان ری گردی نیز برای این خانواده های معظم پیش بینی شده است که طبق برنامه زمان بندی شده اجرا می شود.

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: مدیریت شهری این منطقه در ایام نوروز در آماده باش است و با اجرای فعالیت های مختلف به شهروندان، زائران و مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.