آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیران شهری منطقه 20 به دیدار خانواده شهدا رفتند/ حضورروسای شهری منطقه 20 در مرکز روانپزشکی رازی

شهردار منطقه 20 به همراه فرماندار ویژه شهرری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران همزمان با اولین روز از سال نو، متقارن با سال روز شهادت امام هادی(ع)، به دیدار خانواده های معظم شهدای این منطقه رفت و با حضور در مرکز روانپزشکی رازی برای بیماران این مرکز آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی که در اولین روز از سال 97 همراه با دیگر مدیران ارشد شهرری برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدا را داشت، گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند و امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی عزیزان این خانواده ها هستیم.

صفوی با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده معظم شهدا ارزشمند است، افزود: دیدار با این خانواده های معزز در مناسبت های مختلف کمترین کاری است که در برابر دین شهدا می توانیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: کسب انوار معنوی و توسل به روح بزرگ شهیدان از مهمترین پیامدهای این دیدارهای مقدس است که ما را در مسئولیت های محوله کمک می کند.

شهردار منطقه 20 با همراهی هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرری با خانواده های معظم شهیدان فقیهی و مهاجری دیدار کرد.

حضور روسای شهری منطقه 20 در مرکز روانپزشکی رازی

حضور در مرکز روانپزشکی رازی از دیگر برنامه های این روز بود که با حضور مدیران ارشد شهرری انجام شد.

سید احمد صفوی با اعلام آمادگی مدیریت شهری برای تعامل با مرکز روانپزشکی رازی، گفت: نگهداری از فضای سبز و ایجاد گلخانه های تولید و پرورش گل و گیاه از اقدامات مدیریت شهری در این مرکز بوده که همچنان به قوت خود باقی است تا شرایط مناسبی برای گذران ایام بیماران، متناسب با احوالاتشان فراهم شود.

شهردار منطقه 20 در خصوص برنامه های دیداری مدیران ارشد شهرری در اولین روز از سال نو نیز گفت: تعامل و هم افزایی نهادها و ادارات شهری به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار محسوب می شود و در هم سویی و حذف موازی کاری های احتمالی در دستگاه های اجرایی، مردم بیشترین نفع را می برند.

http://raganews.ir/?p=62095

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.