آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آل‌هاشم: مردم تا آخرین قطره خون خود از ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند

راگا نیوز:رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: به یمن الهی، این ملت با تکیه بر داشته‌های ایمانی، وحدت و تحت امر هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل، جنگ تحمیلی را به یک ذخیره تمام‌نشدنی تبدیل کرد.

 به گزارشراگا نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بازدید از نمایشگاه مرکز آموزش دژبان کهریزک در جمع فرماندهان و سربازان، درباره اهداف عراق در جنگ با ایران اظهار کرد: لغو قرارداد 1957 الجزایر و حاکمیت بر اروند رود، تجزیه استان خوزستان و تصرف بخش نفت‌خیز آن، خنثی کردن تأثیرات ناشی از انقلاب اسلامی ایران در عراق، برقرار کردن یک حکومت وابسته در خوزستان، استیلا بر منطقه و کشورهای عرب جنوب خلیج فارس از طریق کسب ژاندارم منطقه، بدست آوردن رهبری جهان عرب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف مهم رژیم بعثی عراق در جنگ با جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی با بیان اینکه “دشمنان با هدف فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران، یک جنگ ناخواسته و نابرابر را بر ملت ما تحمیل کردند”، افزود: اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون ریختن خون هزاران شهید در هشت سال دفاع مقدس است. ملت ایران در دفاع مقدس نشان دادند که می‌شود در برابر ابرقدرت‌های ظالم ایستاد و پیروز شد.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان، اعتقاد و اطاعت محض در برابر ولایت فقیه را رمز پیروزی مردم ایران در مقابل همه توطئه‌های جهان استکبار دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی بدانند که مردم تا آخرین قطره خون خود در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی گام برمی‌دارند و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.