آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آماده سازی بوستان‌ها و اماکن مذهبی شهرری برای روزه‌داران

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در آستانه ماه مبارک رمضان از تامین روشنایی و بازپیرایی تمامی بوستان‌ها و فضاهای سبز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده‌ها و مساجد این منطقه خبر داد.

سعید شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان خبر تامین روشنایی و بازپیرایی تمامی بوستان‌ها و فضاهای سبز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده‌ها و مساجد گفت: به دنبال عملیاتی شدن طرح جهادی فصل نیایش و تدبیر شهردار منطقه مبنی بر ارائه بهترین خدمات به شهروندان در این ایام، روشنایی فضاهای سبز شهری اماکن مذهبی منطقه 20 با نصب 2 هزار لامپ ال ای دی، 100 پایه چراغ و 100 برج نوری تامین و بهسازی شد.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان تمامی فضاهای سبز شهری در قالب کاشت گل وگیاه و چمن کاری بهسازی می‌شوند افزود: بوستان‌های شورا، خبرنگار، جانبازان، گلمهر، کودک، ایثار، عطریاس، مدرس، دانش، کمیل و… رمپ و لوپ پل‌های خبرنگار، صوفی رازی و شهید بهشتی و بوستان خطی بزرگراه شهید کریمی از جمله فضاهای بهسازی شده هستند.

وی به آراستگی نمازخانه‌های بوستان‌ها و اجرای طرح پخش گلبانگ اذان در سراسر منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: گلدسته‌های 14 مسجد شاخص، ورودی‌های مساجد و امامزاده‌ها نورپردازی می‌شود و رنگ آمیزی و بهسازی تمامی المان‌های شهری اطراف مساجد و اماکن مذهبی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا زمینه بهره‌گیری معنوی شهروندان به خوبی فراهم شود.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 زمان اجرای طرح جهادی گلبانگ اذان و ترویج قرآن و نماز را از 23 خرداد تا پایان ماه رمضان برشمرد و خواستار مشارکت شهروندان در اجرای این طرح شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.