آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیت الله ری شهری: مردم ری شورای شهر مستقل می خواهند

راگانیوز – تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: اکثریت مردم شهر ری شورای شهر مستقل می خواهند و این مطلب نیز بارها از دولت های قبلی پیگیری شد.

 

به گزارش راگانیوز، آیت الله ˈمحمد محمدی ری شهریˈ روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای شهر تهران، اظهار داشت: اگر شورای شهر مستقل در شهر ری عملی نشد، شورای اسلامی شهر تهران می تواند با عملکرد درست خود به گونه ای رفتار کند که مردم ری نداشتن شورای شهر را احساس نکنند.

وی افزود: پیش از این نیز در این خصوص از سوی برخی رسانه ها مطالبی منتصب به اینجانب منتشر شده بود که بنده آنها را رد کردم.

وی تاکید کرد: منطقه شهرری دارای برخی از معظلات و مشکلات شهری است که این امر نیازمند تلاش مضاعف اعضای شورای اسلامی تهران است.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: اعضای شورای شهر نیز در مقابل باید در برنامه ریزی های خود به گونه ای رفتار کنند که برداشت نشود که این شورا فقط به تهران تعلق دارد و رسیدگی به مشکلات این نقطه از جنوب پایتخت به فراموشی سپرده شده است.

آیت الله ری شهری، خاطرنشان کرد: شهردار تهران و شهردارانی که در شهرری مسوولیت داشتند و همچنان فعال هستند کارهای تاثیر گذار و خوبی انجام داده اند ولی کافی نیست و نیازهای شهرری بایستی بیش از گذشته بررسی و حل و فصل شود.

وی همچنین یاد آوردشد: شورای اسلامی شهر و مدیران شهری بایستی با همکاری رسانه ها عملکرد خود را به گوش مردم برسانند تا بیش از گذشته زمینه اعتماد مردم فراهم جلب شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با بیان اینکه شهرری به فرموده رهبر معظم انقلاب ˈقبله تهرانˈ است ولی در مقابل برخی از نقاط شهرستان شرایط فاجعه آمیزی وجود دارد، تصریح کرد: در زمینه های اجتماعی مسوولان باید نگاه ویژه ای به شهرری داشته باشند.

آیت الله ری شهری بیان داشت: از سال 1369 که مسوولیت تولیت آستان را برعهده گرفتم، دولت های وقت کمک های غیر مستقیم خوبی به این آستان کردند و لذا از شورای شهر تهران می خواهیم که مشکلات اساسی ری را بررسی و کمک های لازم به مردم این خطه را افزایش دهند.

وی گفت: دو کار اساسی در شهرری باید انجام شود یکی رفع مشکلات مردم ساکن در حاشیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و دیگر اینکه با توجه به افزایش حضور زوار، صحن های مطهر آستان به دلیل خیل عظیم مردمی که از تمام نقاط جهان اسلام و ایران برای زیارت به ری می آیند جوابگو نیست و باید برای وسعت آن فکر عاجلی کرد که در این خصوص کمک این شورا را خواستاریم.

تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از مسوولین شهری خواست با تعامل بیشتر در جهت حل مشکلات پیش آمده برای بافت فرسوده اطراف حرم و مشکلات مردم شهرری کار کنند تا مردم از خدمات ارایه شده آنان رضایت داشته باشند.

همچنین در این دیدار ˈاحمد مسجد جامعیˈ ، ˈ عباس جدیدیˈ و ˈ علی انصاریˈ از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.