آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین تودیع و معارفه معاون عمرانی فرماندار شهرستان ری برگزار شد

شهرری- ایرنا – آیین تودیع و معارفه معاون فنی عمرانی فرمانداری ری با حضور اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و از اعضای شورای اداری ˈمحمدرضا طالبیˈ بعنوان معاون جدید امور فنی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی شد.

 

به گزارش راگانیوز، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین و جمعی از اعضای شورای اداری و شهرداران شهرستان ری برگزار و ˈامیر محبیˈ و ˈمحمدرضا طالبیˈ تودیع و معارفه شدند.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ افزود: این آمدن و رفتن ها برای فرد جدید که مسوولیتی را عهده دار می شود بار سنگین مسوولیت، کار و تلاش شبانه روزی خدمت رسانی به مردم را در پی خواهد داشت و برای فردی که از سیستم خارج می شود نیز حلاوت مدت ها تلاش و خدمتگزاری اندوخته شده را به یادگار خواهد داشت.

وی با اشاره به وظیفه و بار مسوولیت سنگین امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، گفت: شهرری به دلیل اینکه دارای جایگاهی ویژه در کشور است، افرادی نیز که برای خدمت گذاری مردم انتخاب می شوند نیز می بایست از توانمندی های ویژه برخوردار باشند.

جمالی پور ضمن تقدیر از خدمات شایسته معاون پیشین عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری معاون جدید معرفی شده برای این معاونت را فردی ممتاز، متخصص و دارای تحصیلات مهندسی شهرسازی با سال ها تجربه در این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد مجموعه اداری شهرستان ری به خصوص حوزه شهری ضمن تعامل سازنده با وی در استفاده از توان و ظرفیت های موجود از روش های مدیریتی نوین نیز بهره ببرند.

در ادامه این جلسه با اهدا لوح تقدیر از خدمات معاون پیشین فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ری تقدیر و پس از قرائت و اهدای حکم محمدرضا طالبی به عنوان معاون جدید امورفنی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.