آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای ده‌ها ویژه‌برنامه برای کارگران فصلی جنوب تهران

 عطایی 20

به گزارش راگانیوز، اصغر عطایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت اول ماه می میلادی مصادف با 11 اردیبهشت که به‌عنوان روز جهانی کار و کارگر اعلام شده است ویژه برنامه‌های متنوعی از سوی مدیریت شهری برای کارگران فصلی و ساختمانی منطقه 20 تدارک و برنامه‌ریزی شده که طی این هفته در حال اجراست.

قائم مقام شهردار منطقه 20 نقش کارگران را در پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی مهم برشمرد و ادامه داد: به‌منظور بالابردن انرژی و شادابی روحی کارگران مسابقه‌های تفریحی و ورزشی برای آن‌ها تدارک دیده شده است که هم‌زمان با هفته کار و کارگر اجرا می‌شود.

وی تجلیل از کارگران نمونه را از دیگر اقدامات مناسبتی این هفته عنوان کرد و افزود: به بهانه هفته کار و کارگر تمامی کارگاه‌های آموزشی نکات ایمنی و اصول کار و سرپرستی که طبق روال برای کارگران برگزار می‌شود همراه با ویژه‌برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه سلامت جسمی قشر کارگری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، گفت: طرح چکاپ پزشکی کارگران فصلی و ساختمانی در قالب پایش قند و فشار خون و مشاوره‌های پزشکی و تغذیه‌ای نیز هم‌زمان با این هفته برای تمامی کارگران انجام می‌شود و آن‌ها می‌توانند از این امکانات پزشکی رایگان استفاده کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.