آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای طرح پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) کلید خورد

 شهردار منطقه 20 شهر تهران گفت: فعالیت های عمرانی دومین پیاده راه شهرری واقع در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصورکتانباف در این باره بیان کرد: پیاده راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ورودی ضلع شرق این حرم شریف آغاز می شود و تا خیابان شهید قمی امتداد می یابد.

کتانباف با اشاره به اینکه نخستین پیاده راه شهرری در ضلع شمال حرم واقع شده و در حال بهره برداری است، افزود: فعالیت های عمرانی پیاده راه ضلع شرقی به عنوان دومین پیاده راه به طول 350 و عرض 42 متر آغاز شده که بخشی از طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) محسوب می شود.

وی به افزایش بودجه عمرانی این منطقه جنوبی بر اساس رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر تداوم کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت اشاره کرد و گفت: پیش از این وعده اجرای ده ها طرح عمرانی جدید در منطقه 20 را داده شده بود که پروژه احداث پیاده راه ضلع شرق حرم یکی از این موارد است.

شهردار منطقه 20 شهر تهران اظهار کرد: بر اساس طراحی مشاور و طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، احداث فضاهای سبز تفرجگاهی، پارکینگ، مجتمع های خدماتی و تجاری و…نیز در این فضا جانمایی شده است که در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود.

کتانباف به رشد دو برابری بودجه این منطقه بدون لحاظ متمم اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش بودجه و اعتبارات امسال که در حدود 200 میلیارد تومان است، برنامه ریزی های لازم برای آغاز تلاش جهادی از نخستین روزهای سال به نحوی انجام شده که علاوه بر تکمیل پروژه های در حال احداث، پروژه های جدیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بر رعایت سه اصل سرعت، صحت و دقت در فرآیند اجرای پروژه های عمرانی تاکید و اظهارکرد: احداث شهر بازی مدرن، ساخت 3 مسجد، اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به بزرگراه امام علی(ع)، احداث پیاده راه ضلع شرق حرم، احداث پارکینگ مکانیزه، ساماندهی ضلع شرق حرم و…از مهمترین طرح های عمرانی جدید است که علاوه بر تکمیل پروژه های در حال احداث نظیر مجموعه فرهنگی برج طغرل و توسعه ضلع غرب حرم با تلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری این منطقه جنوبی در سال جدید اجرا می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.