آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احداث ایستگاه راه‌آهن شهرری با اعتبار 6 میلیارد تومان

فرماندار ویژه ری از احداث ایستگاه راه‌آهن شهرری با اعتبار 6 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این ایستگاه به ایستگاه پایه‌ای غرب، جنوب غرب تهران و شمال غرب تهران تبدیل می‌شود.

 هدایت‌الله جمالی‌پور یکشنبه شب در دیدار استاندار تهران با آیت‌الله ری‌شهری با اشاره به توجهات ویژه سید حسین هاشمی به شهرستان ری اظهار داشت: آنچه در طول دوران مسئولیتم در فرمانداری ویژه شهرستان ری شاهد بودم توجه و لطف ویژه استاندار تهران به این شهرستان بوده است.

وی گفت: در همان روزهای ابتدایی مسئولیتم با دستور استاندار شورای برنامه‌ریزی استان تهران در شهرستان ری تشکیل جلسه داد و این نشست نتایج خوبی را برای شهرستان داشت.

معاون استاندار تهران افزود: استاندار تهران در مورد ارتقاء ساختار اداری ادارات در سطح شهرستان دستور مستقیم به دستگاه‌های اجرایی استان داد و پیگیری‌های خوبی نیز از سوی وی در این راستا صورت گرفت.

وی ادامه داد: چند جلسه معاونان استاندار تهران در این ارتباط تشکیل شد و همه این نشست‌ها در راستای این بود که شهرستان ری به جایگاهی که در گذشته مغفول مانده بود برسد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: متاسفانه در طول سال‌های گذشته بعضاً خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان ری از سوی واحدهای کوچک اداری صورت می‌پذیرفت اما با دستور استاندار تهران حرکت جدی در شهرستان آغاز شد و همه دستگاه‌ها به‌دنبال ارتقاء ساختار هستند.

نیروی انتظامی شهرستان ری ارتقاء می‌یابد

جمالی‌پور از پیگیری‌های لازم در راستای ارتقاء نیروی انتظامی شهرستان ری سخن به میان آورد و گفت: در زمینه ارتقاء ساختار اداری شهرستان ری پیگیری‌هایی داشتیم که از این میان می‌توان به تلاش در راستای ارتقاء نیروی انتظامی اشاره کرد که در این ارتباط با دستور استاندار تهران کمیته‌ای در این خصوص ایجاد شد و شورای تامیت استان تهران با نظر مساعد ارتقاء نیروی انتظامی شهرستان ری را مصوب کرد.

معاون استاندار تهران همچنین به سفر رئیس جمهور طی روزهای گذشته به شهرستان ری اشاره کرد و گفت: چند روز پیش که رئیس جمهور برای دیدار با خانواده شهدا به ری آمدند در ارتباط با ارتقاء نیروی انتظامی صحبتی شد و حجت‌الاسلام روحانی بر این مهم تاکید کردند.

احداث ایستگاه راه‌آهن شهرری با اعتبار 6 میلیارد تومانی

فرماندار ویژه شهرستان ری از احداث ایستگاه راه‌آهن شهرری خبر داد و عنوان کرد: با عنایت استاندار تهران ایستگاه شهرری برای نخستین بار به یک ایستگاه پایه تبدیل شد و در پی امضاء تفاهم‌نامه استاندار تهران و شرکت راه‌آهن با وجود محدودیت اعتبارات با کمک استانداری تهران ایستگاه راه‌آهن شهرری بازسازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک ایستگاه راه‌آهن شهرری ایستگاه پایه‌ای غرب، جنوب غرب تهران و شمال غرب تهران می‌شود و خدمات باری و مسافری این مناطق به ایستگاه شهرری منتقل می‌شود.

جمالی‌پور در ارتباط با اعتبارات لازم برای احداث ایستگاه راه‌آهن شهرری گفت: ایستگاه راه‌آهن شهرری با استاندارد کامل و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان که در دو مرحله پیش‌بینی شده احداث می‌شود و با این کمک استاندار تهران خواسته دیرینه مردم ری محقق می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.