آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احداث شهر پوشاک در شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری “سهیلا جلودار زاده” مشاور وزیرصنعت، معدن و تجارت در امور بانوان در جلسه بررسی و پایش احداث شهر پوشاک در شهرستان ری که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداری، بخشدار بخش کهریزک و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: باید به مسوولیت های اجتماعی نگاه ویژه داشت و با طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی به امور زنان سرپرست خانوار رسیدگی کرد.

وی افزود: این نمایشگاه به کمک سازمان فنی و حرفه ای و با پیگیری های کمیته ای متشکل از فرمانداری، ادارات صنعت،معدن و تجارت، منابع طبیعی، امور آب، محیط زیست و بخشداران شهرستان ری احداث خواهد شد.

جلودار زاده با اشاره به انتخاب زمینی مناسب در شهرستان ری برای این امر افزود: برای تسهیل در امر احداث این نمایشگاه نیازمند پیگیری های جدی و همراهی از سوی مسوولین و متولیان استانی می باشیم تا فرایند نتیجه گیری با تسریع در امورات محقق گردد.

وی بیان داشت: بحمدلله برای اجرای نمایشگاه پوشاک از سوی نهادهای مرتبط طرح جامع و کارشناسی  ارائه شده است و همچنین سرمایه گذار برای اجرایی شدن آن وجود دارد.

جلودار زاده افزود: امیدواریم با اجرای این طرح ابتدا در شهرری و سپس در سرتاسر ایران ظرفیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در کشور از رشد چشمگیری برخوردار شود .

در ادامه این جلسه “محمد رضا مس فروش” رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به ساختار تشکیلاتی ناهمگون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اظهار داشت: سرمایه داران زیادی وجود دارند که خواهان کمک و اجرای این طرح در حوزه شهرستان ری هستند.

مس فروش گفت: چنانچه این طرح با یک نگاه و افق بلند و بررسی های کارشناسی و علمی در جنوب تهران برگزار شود می توان امیدوار بود تا در جای جای کشور نیز موضوع پراهمیت طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار و تامین بخشی از ساختارهای اجتماعی در حوزه زنان فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.