آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احداث نخستین پایانه اتوبوس‌رانی روستایی در منطقه 20

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از تداوم خدمات‌رسانی به محدوده حریم شهر تهران و احداث نخستین پایانه روستایی در این منطقه جنوبی خبر داد.
 احداث نخستین پایانه اتوبوس‌رانی روستایی در منطقه 20

به گزارش راگانیوز، علیرضا اسفراینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و رفاه حال ساکنان و ایمنی مسافران، پایانه اتوبوس‌رانی روستای زمان‌آباد به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع احداث شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به فعالیت خط اتوبوس‌رانی مترو شهرری به روستاهای غنی‌آباد، اسلام‌آباد و زمان‌آباد و خط تاکسی‌رانی از مترو شهرری به روستای زمان‌آباد اشاره کرد و افزود: احداث سکوها و ایستگا‌ه‌های اتوبوس، تامین روشنایی محوطه و استقرار کانکس مخصوص اتوبوس‌رانی برای کنترل و نظارت بر این خط از اقدامات صورت گرفته مدیریت شهری منطقه 20 در این پایانه است.

وی با اشاره به این که ناحیه 7 منطقه 20 در محدوده حریم شهر تهران قرار دارد و شامل نقاط جمعیتی روستانشین است، گفت: نوسازی سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس به تعداد 12 مورد، بهسازی خط‌کشی ایستگاه‌ها و بلوک عابر پیاده به متراژ یک هزار و 270 مترطول، ترمیم تابلوها و علائم ترافیکی از جمله فعالیت‌های ترافیکی شهرداری منطقه 20 در محدوده روستاهای این منطقه جنوبی بوده که از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.