آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احداث و تعریض 14 معبر شهری در جنوب تهران

شهردار منطقه 20 خبر داد
احداث و تعریض 14 معبر شهری در جنوب تهران

شهردار منطقه 20 گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌ها و شبکه ارتباطی حمل و نقل، 14 معبر شهری در این منطقه احداث و تعریض شده است.

عظیم بابایی ، اظهار داشت: به دنبال بهسازی و استانداردسازی معابر شهری 114 هزار و 950 مترمربع معبر شهری در این منطقه احداث و تعریض شده که افزایش دسترسی‌های محلی به بزرگراه‌های درون شهری از مهم‌ترین اهداف آن بوده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه احداث خیابان شهدای زمان‌آباد در محدوده حریم انجام شده و دسترسی ساکنان روستای زمان‌آباد به کمربندی کهریزک را موجب شده است، خاطرنشان کرد:‌ خیابان‌های 24 متری شهید چمران، رمپ و لوپ دستواره آزادگان‌، امامزاده ابوالحسن (ع)، هدایت، ولی‌آباد، سیدالشهداء (ع)، ضلع جنوب کانال عباس‌آباد احداث و خیابان‌های امین‌آباد، صاحب الزمان (عج)، فدائیان جنب مجموعه فرهنگی جانبازان، شهید غیبی، شهید مختاری و حدفاصل شهیدنبی‌پور تا بزرگراه شهید کریمی تعریض شده است.

وی به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری و اقبال شهروندان برای حضور در این منطقه و استفاده از جاذبه‌های آن اشاره کرد و افزود: با اجرای پروژه امتداد بزرگراه امام علی (ع) و رمپ و لوپ‌های شهرزاد آزادگان و فدائیان اسلام آزادگان شبکه بزرگراهی این منطقه توسعه یافته که کاهش بارترافیکی مهم‌ترین پیامد آن بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.