آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اختتامیه مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر آبفای منطقه 6 برگزار شد

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت : مسابقات ورزشی  گرامی داشت 36 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دو گروه آقایان و بانوان از نخستین روزهای دهه مبارک فجر آغاز شد و ورزشکاران در چهار رشته ورزشی والیبال ، تنیس روی میز ، شطرنج و دارت به رقابت پرداختند.

سید علی حسین زاده سطح کمی و کیفی مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود : مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از مسابقات با حضور قادر خانی زاد قائم مقام مدیر عامل ، معاونان ، مدیران و جمع پرشماری از کارکنان شرکت  به میزبانی ناحیه2(نازی آباد) برگزار شد و ورزشکاران و تیم های برتر رشته های مختلف جوایز خود را دریافت کردند.

 

رئیس کمیته ورزش آبفای منطقه6 – شهر ری با ابراز رضایت از شرایط برگزاری دیدارها و تقدیر از تلاش برگزار کنندگان مسابقات ، نفرات و تیم های برتر رشته های مختلف را معرفی و اعلام کرد:در پایان این دوره از مسابقات در گروه آقایان ، سید مصطفی موسوی،مهدی چنگیز و حسن حق بین در رشته شطرنج و محمد علی حسن پور،هادی هوشمند و حسین سلطانی پور در رشته تنیس روی میز به رتبه های اول تا سوم دست یافتند و در رشته والیبال تیم امداد ناحیه1(17 شهریور) در مکان نخست جای گرفت و تیم های  دفتر حراست و امور محرمانه و تیم ستاد مقام های دوم و سوم را به دست آوردند. در گروه بانوان نیز در رشته تنیس روی میز خانم ها افسر جعفری ، الهام نعیما و فرزانه فرزام ، در رشته شطرنج خانم ها الهه هاشمی ،مهرناز  هزارخانی  و محبوبه امیری و در رشته دارت خانم ها زهرا طیار ، سمیه محمودپور و معصومه صالحی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

لازم به ذکر است که مسابقات پرس سینه قدرتی آبفای استان تهران نیز در ایام دهه مبارک فجر به میزبانی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.