آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اختصاص وام نوسازی به 6 هزار پلاک در جنوب تهران/منطقه 20 در اولویت تسهیلات بانکی بافت فرسوده

 کتانباف

به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس توافقات انجام شده با استانداری تهران، مسیر نوسازی 6 هزار پلاک بافت فرسوده شهری در این منطقه جنوبی هموار شده است و منطقه 20 برای دریافت تسهیلات بانکی در اولویت است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه با دریافت تسهیلات بانکی شاهد روند روبه رشد نوسازی پلاک‌های فرسوده خواهیم بود افزود: با توجه به فعالیت کارگروه نوسازی بافت فرسوده  شهرری، تمهیدات لازم برای تسریع روند این بهسازی پیش‌بینی شده است.

وی نوسازی بافت فرسوده شهری را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: تشکیل کارگروه احیای بافت فرسوده شهرری با حضور مدیران ارشد شهرستان ری، برپایی جلسات مستمر توجیهی، آموزشی و تخصصی با فعالان فرهنگی و همچنین کارشناسان مربوطه، فعال‌سازی دفاتر خدمات نوسازی بافت فرسوده در نواحی از جمله اقدامات مهم و اثرگذار در ماه‌های گذشته بوده که در ارتقای آگاهی شهروندان و مسئولان امر تاثیر بسزایی داشته است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشگران طی ماه‌های آینده شاهد برپایی گردهمایی نخبگان با محوریت نوسازی بافت فرسوده در این منطقه جنوبی خواهیم بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.