آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اخذ مجوز نصب پارکومتر در باقرشهر از شورای ترافیکی تهران / احداث پهلوگاه اتوبوس در خیابان سی متری امام خمینی

به گزارش راگانیوز مسئول ترافیک شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت : برای نصب پارکومتر در خیابان‌های سی متری امام خمینی ، خیابان 24 متری و ضلع شمالی خیابان 22 بهمن از شورای ترافیکی استان تهران مجوز گرفته‌ایم .

وی در ادامه در خصوص اجرایی شدن این طرح گفت : ما مجوز شورای ترافیکی تهران را در دست داریم اما برای اجرایی شدن این طرح باید از شورای ترافیکی کشور نیز مجوز بگیریم .

گفتنی است : پارکومتر دستگاهی است که در محل‌های مجاز پارک اتومبیل نصب می‌شود که با پرداخت مقدار معینی پول می‌شود برای مدتی معین ماشین را پارک کرد .

فراهانی در ادامه از احداث پهلوگاه اتوبوس در خیابان سی متری امام خمینی خبر داد و گفت: به‌منظور ایمن‌سازی معابر ، رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک پهلوگاه اتوبوس در معابر باقرشهر در حال احداث است .

مسئول ترافیک شهرداری با تأکید بر اینکه یکی از عوامل تشدیدکننده ترافیک ، توقف اتوبوس‌ها در معابر بوده است افزود : با ایجاد این پهلوگاه می‌توان بار ترافیکی را کاهش داد و ایمنی جان مسافران را تضمین کرد .

وی در ادامه تصریح کرد : با اجرای این پهلوگاه‌ ، اتوبوس به هنگام پیاده و سوار کردن مسافران از معبر اصلی خارج و در پهلوگاه توقف می‌کند بدین ترتیب، فضای خیابان اشغال نشده و منجر به ایست دیگر وسایل نقلیه نمی‌گردد.

وی در ادامه افزود : تاکنون در خیابان سی متری امام خمینی پهلوگاه اتوبوس را تا مرحله زیرسازی و آسفالت انجام داده و در خصوص دیگر خیابان‌های باقرشهر با بررسی‌های لازم این کار را توسعه‌خواهیم داد .

شیوا یعقوبی /راگانیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.