آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ادارات با اشاعه فرهنگ مصرف بهینه خدمت رسانی را به مردم توسعه دهند

به گزارش راگانیوز به نقل از  ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه و درآیین تکریم و معارفه معاون جدید برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ری اظهارداشت: در سال جاری با توجه به مسایل سیاسی پیشرو شرایط ارایه خدمت به مردم به مراتب از سال گذشته سختر خواهد بود و از این رو بخش های خدمات رسان باید صرفه جویی را ازهم اکنون سرلوحه امور جاری خود قراردهند.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف انقلاب بویژه در سالی که به نام همدلی و همزبانی بین ملت و دولت از سوی رهبرمعظم انقلاب نامگذرای شده است ، افزود: در برهه حساس کنونی با نگاه به مسایل هسته ای و دور از هرگونه نتایج حاصل از آن، با بهره گیری از عناصر انسانی موثر در راستای توسعه کشور، به دنبال سربلندی و عزت نظام اسلامی باید بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مسوولیت، امانتی است که در اختیار افراد گذاشته می شود و هرکس که مسوولیت پذیرفت و برای رضای خدا و خلق او گام برداشت نه تنها عاقبت بخیر خواهد بود بلکه این دسته افراد الگوی مناسب برای نفرات بعدی که برسرکار می آیند ، به شمار خواهند رفت.

جمالی پور با تقدیر از زحمات یکساله عباسعلی سعیدیان معاون پیشین برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، برای حضور مهدی مجیدی به عنوان معاون جدید این بخش آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این مراسم که معاونین فرماندار، بخشداران، روسای ادارات و صنوف و اتحادیه های شهرستان ری حضور داشتند، حکم مهدی مجیدی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ری از سوی استانداری تهران به وی ابلاغ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.