آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ارائه خدمات گردشگری تابستانی در جنوب تهران

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 از ارائه خدمات گردشگری و تفریحی ویژه ایام تعطیلات تابستان و به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان این منطقه جنوبی خبر داد.
 عطایی 20

به گزارش راگانیوز، اصغر عطایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ارائه خدمات گردشگری و تفریحی ویژه ایام تعطیلات تابستان و به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان این منطقه جنوبی خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: تمام شهروندان متقاضی استفاده از خدمات گردشگری و تورهای بازدید از اماکن زیارتی، تفریحی و تاریخی شهر تهران می‌توانند به خانه‌های گردشگری سراهای محله 20 گانه مراجعه کنند و از امکانات این مراکز فرهنگی بهره‌مند شوند.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه خدمات گردشگری در طول ایام سال نیز ارائه می‌شود، افزود: به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی بیش از پیش با اماکن تفریحی شهر تهران، همزمان با تعطیلات تابستان و مناسبت‌های خاص خدمات گردشگری با حجم بالاتری اجرا می‌شود.

وی همچنین به سامانه گردشگری 4379 نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با تماس با این سامانه از خدمات تورهای گردشگری شهرداری تهران که تا پایان تابستان برقرار است نیز بهره‌مند شوند.

عطایی تور ری باستان که شامل بازدید از برج طغرل، چشمه علی، تپه میل، بی‌بی شهربانو و حرم شاه عبدالعظیم(ع) است را از جمله مسیرهای گردشگری شهر تهران برشمرد.

قائم‌مقام شهردار منطقه 20 در پایان به فعالیت هفت پایگاه تابستانه ویژه دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و یادآور شد که این فعالیت با مشارکت اداره آموزش و پرورش تا پایان تابستان انجام می‌شود و شامل فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، علمی و اجتماعی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.