آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری باقرشهر تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، ظهر امروز همزمان با روز شهدا از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری باقرشهر تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا ناصری پور با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده امام  خامنه ای (مدظله العالی )کمتر از شهادت نیست و همه ی ما باید این بزرگمردان را الگوی خود قرار دهیم و راه آنها را ادامه دهیم .

شهردار باقرشهر گفت : شهدا از تمامی  لذت های دنیوی گذشتند و با مجاهدت و شهادت خود دین بزرگی را برگردن ما گذاشتند و ما وظیفه داریم یادگاران این بزرگ مردان را گرامی بداریم .

در این دیدار ابوطالب بقرایی عضو شورای اسلامی باقرشهر با یادآوری یاد و خاطره شهید مهدی باکری که سالروز شهادت این سردار بنام روز شهردار نامگذاری شده است، این روز را به شهردار و پرسنل خدوم شهرداری تبریک گفت .

حسین گراوند عضو دیگر شورای باقرشهر نیز با تبریک روز شهردار،برای فرزندان شاهد شهرداری و تمامی خانواده های معظم و معزز شهدا آرزوی سلامتی و موفقیت نمود .

در پایان این برنامه از حسین آروئی فرزند شهید حسن آروئی ؛ حمیدرضا جاوید فرزند شهید لطفعلی جاوید ؛ هادی و مهدی احمدی فرزندان شهید عزت اله احمدی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.