آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استاندار تهران :برگزار کنندگان انتخابات با خروجی صندوق ها کاری ندارند/سفر رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، سید حسین هاشمی روز یکشنبه درهمایش ائمه جمعه استان تهران در شهرری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و سالم در گرو امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم سیاسی اجتماعی است.

وی تصریح کرد: موظفیم در خصوص امانتداری به بهترین شکل عمل کنیم و در راستای تاکیدات رییس جمهوری با خروجی صندوق ها کاری نداریم و وظیفه اصلی ما-مجریان و برگزارکنندگان- صیانت از رای و نظر مردم است.

هاشمی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اهل شعار نیست تاکید کرد: باید به گونه ای رفتار شود که عملکردها خود گویای همه چیز باشد و به مردم ثابت شود که همواره پیگیر مشکلات آنان هستیم.

وی با اشاره به مشکلات فراوانی که در تهران وجود دارد، گفت: برای رفع اندکی از این مشکلات در سال 93 بودجه شهرستان های استان تهران را دو برابر افزایش دادیم.

استاندار تهران ادامه داد: از آغاز فعالیت دولت یازدهم و براساس تاکیدات و سیاست های محوری رییس جمهوری، اقدامات موثر، کارشناسی و هدفمندی در راستای رفع مسایل و مشکلات مردم استان تهران انجام شده است.

هاشمی گفت: به همین منظور در شهرستان ها فرماندارانی انتخاب شدند تا با همدلی ائمه جمعه و مردم مشکلات را حل و فصل کنند.

* فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی تهران

استاندار تهران همچنین با بیان اینکه زمینه برای سرمایه گذاری در استان تهران فراهم شده، اظهار کرد: استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش ها و حوزه های مختلف اقتصادی ، عمرانی و تولیدی استان تهران بیش از گذشته فراهم شده است.

هاشمی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های موجود در استان تهران گفت: بستر مناسب برای جلب اعتماد سرمایه گذاران به منظور ایجاد اشتغال در این استان فراهم شده است.

* صرفه جویی رمز عبور از بحران آب است

استاندار تهران در مورد مشکل تامین آب تهران نیز گفت: کمبود آب در استان تهران با توجه به کاهش نزولات جوی همچنان وجود دارد و باید از همه ابزارها در خصوص رفع این مشکل استفاده کنیم که همراهی مردم در این زمینه بسیار مهم و قابل توجه است.

هاشمی از ائمه جمعه و جماعات خواست تا در خطبه ها و منابر فرهنگ صحیح مصرف را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

به گفته وی، یکی از اقداماتی که می توان در مورد مصرف بهینه انجام داد، تصفیه یک میلیارد لیتر آب فاضلاب تولیدی در تهران برای استفاده در بخش کشاورزی و آبیاری زمین های زراعی است.

استاندار تهران افزود: در شهرستان ری صیفی جات با فاضلاب آبیاری می شد که در حال حاضر تا 95 درصد از این اقدام جلوگیری شده است.

وی افزود: همچنین حدود 60 هزار هکتار از مجموع 211 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان تهران به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است.

* سفر رییس جمهوری به شهرستانهای استان تهران

استاندار تهران در ادامه به سفر رییس جمهوری به شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: نخستین سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان تهران هفته گذشته در قالب سفر به شهرستان های غربی استان انجام شد.

وی تصریح کرد: درهمین ارتباط سفر رییس جمهوری به شهرستان ری نیز در آینده نزدیک انجامسفر خواهد شد.

* استان تهران دارای شبکه تلویزیونی مستقل خواهد شد

هاشمی همچنین به اقدامات و پیگیری های انجام شده در خصوص راه اندازی شبکه تلویزیونی مستقل استان تهران اشاره کرد و گفت: برهمین اساس و با توجه به پیگیری های انجام شده از طریق سازمان صدا و سیما، شبکه مستقل استان تهران در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای استان تهران امروز با حضور استاندار تهران در شهرری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.