آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اسناد جنایات آمریکا در شهرری به تصویر کشیده شد

همزمان با روز جهانی قدس سیاه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر راهپیمایی مردم شهرری به تصویر کشیده شد.
 همزمان با روز جهانی قدس به همت سازمان بسیج رسانه استان تهران و همکاری شایسته معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 و حسینیه قائم آل محمد (عج) در نمایشگاهی با عنوان دیده‌بان جنایات و ستم‌های آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی تبیین شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان تهران اظهار داشت: همزمان با روز جهانی قدس نمایشگاه فرهنگی دیده‌بان جنایات و ستم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا به تصویر کشیده شد.

مصطفی هدایی گفت: در این نمایشگاه از اسناد ظلم و ستم آمریکا و توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی علیه مردم غیور ایران اسلامی و مردم مظلوم دنیا رونمایی شد.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه مستندها و کلیپ‌های دسته اول و منتشر نشده از جنایات مستکبران جهان و ظلم و ستم‌هایی که به مردم مظلوم دنیا به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین، غزه و … به نمایش گذاشته شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ضمن قدردانی از همکاری‌ شایسته معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 و حسینیه قائم آل محمد (عج) در برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: به لطف خدا مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی به شایستگی از جنایات و توطئه‌های مستکبران جهان مطلع هستند و این نمایشگاه هم در راستای روشن‌گری‌های بیش از پیش در مسیر راهپیمایان شهرری برپا شد.

هدایی تصریح کرد: امیدواریم با بیان نکات قابل توجه از سواد رسانه و به تصویر کشیدن جنایات استکبار جهانی و فرزند ناخلف آن رژیم صهیونیستی در حد توان توانسته باشیم در راستای روشن‌گری‌ بیش از پیش از توطئه‌های مستکبران جهان گام برداشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نمایشگاه بزرگ فرهنگی اغوا که در حال حاضر در شهرری در حال برگزاری است اشاره کرد و گفت: نمایشگاه اغوا با محوریت آسیب‌های ماهواره بر بنیان خانواده برنامه‌ریزی و اجرا شده است و در حالی که قرار بود این نمایشگاه تا روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان برگزار شود بنا به درخواست مراجعه کنندگان و استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه مدت برگزاری آن تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان تهران تصریح کرد: نمایشگاه اغوا در فرهنگسرای ولاء، ضلع جنوبی مقبره الشهدا برپا شده و هر روز از ساعت 18:30 تا 23:30 پذیرای علاقمندان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.