آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرکت کنندگان در راهپیمایی:آزادی قدس شریف به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است

سالهاست آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را طبق فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری و همه امت اسلامی یک صدا ضمن اعلان نفرت و انزجار از خوی حیوان صفت اشغالگران غاصب، از حقوق بحق مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت می کنند.

همه ساله مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی برای حضوری با شکوهتر و گسترده تردر راهپیمایی روز جهانی قدس از روزهای قبل برنامه ریزی کرده و هستند بسیاری از افراد که به گفته خود یک حس خاص آنان را برای دفاع از مظلوم بی اختیار به خیابانها و جمع راهپیمایان کشیده و همراه با امت اسلامی فریاد ˈمرگ بر اسراییلˈ سر می دهند.

اقشارمختلف مردم کوچه و بازار ، پیر و جوان، زن و مرد به فرموده امام راحل صاحبان اصلی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه و گسترده خود به نیابت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسراییل سرداده و حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی را که در سکوت کامل مجامع و سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در حال انجام است به گوش همه ملل آزادیخواه جهان می رسانند.

حضور گرم و هوشمندانه ملت بزرگ ایران اسلامی سکوت معنا دار رسانه های مزدور استکبار را شکسته و روز قدس را به خودی خود به یک رسانه تبدیل کرده تا آنان مجبور به انتشار خبر برگزاری راهپیمایی بزرگ و جهانی قدس شوند.

آری روز قدس یادگار ماندگار امام راحل هم اکنون نماد وحدت امت اسلامی است و آزادی قدس شریف به یکی از مطالبات بر حق مسلمانان جهان تبدیل شده است.

*** روز جهانی قدس نماد وحدت امت اسلامی

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت و همدلی امت اسلامی در جهان تبدیل شده است.

ˈ حسین طلاˈ افزود: شرکت همه گروه های سیاسی در راهپیمایی به نمایش گذاشتن همدلی و وحدت مردم ایران اسلامی در دفاع از مظلومان جهان است.

*** حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس سکوت خفت بار مجامعع بین المللی را خواهدشکست

امام جمعه شهرستان ری گفت: حضور با شکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سکوت خفت بار مجامع بین المللی را خواهد شکست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی افزود: این حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس رسوایی بزرگی برای مدعیان حقوق بشرغربی درمقابل جنایات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه را نیز دربرابر ملت ها رقم زد.

به گفته وی، انعکاس حضور میلیونی همه ملل آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس توسط رسانه های آزاده شکست سیاست سکوت رسانه های مزدور استکباری درسانسور و بایکوت جنایات انجام شده صهیونیستی درغزه است و این یعنی مرگ رسانه ای اسراییل.

*** وظیفه انعکاس راهپیمایی روز قدس توسط رسانه های آزاده جهان سنگین تر از گذشته است

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به سکوت خبری رسانه های غربی و مزدور وظایف خبرنگاران و رسانه های آزاده جهان سنگین تر از گذشته است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ افزود: استکبار جهانی و لابی صهیونیستی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تغییر جای ظالم با مظلوم است.

وی تاکید کرد: سکوت خبری رسانه های استکباری با هدف حمایت از اعمال جنایات وحشیانه در کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه تنها بعض فرو خورده شکست صهیونیست در برابر مقاومت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.