آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در ورامین

سرگرد داوود عبدالملکی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان و مسدود بودن برخی از خیابان های شهرستان ورامین اظهار داشت: با عنایت به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان پارک خودرو در خیابان شهدا حدفاصل میدان امام خمینی(ره)تا میدان امام حسین(ع)، و در داخل میادین از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۱:۳۰ صبح ممنوع است.

عبدالمالکی افزود: با توجه به پاک سازی خودروهای پارک شده در روز و ساعات یاد شده اعلام می شود همه وسایل نقلیه که از این دستور تخطی کنند با خودروبر حمل خواهند شد.

وی به مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: خیابان مسجد جامع از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت میدان امام خمینی(ره) و کلیه های کوچه های منتهی به آن مسدود می شود.

رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان ورامین تاکید کرد: خیابان ۱۵ خرداد غربی و کوچه های منتهی به آن از تقاطع امامزاده سیدفتح الله به سمت میدان امام خمینی(ره) و تمامی خیابان ها و کوچه ها به خیابان شهدا تا ساعت مذکور مسدود خواهد شد و ورود هرگونه وسایل نقلیه در این محدود ممنوع است.

عبدالمالکی در خصوص مسیرها و خیابان های جایگزین گفت: درخواست ما از شهروندان گرامی این است که حتما به اطلاعیه های راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از مسیرهای جایگزین از جمله بلوار باهنر،خیابان شهیدرجایی، خیابان شهید بهشتی،خیابان شهید زواره،خیابان ۱۵ خرداد شرعی و خیابان رسالت تردد کنند که باعث ترافیک در شهر نشوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.