آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح شیرخوارگاه رقیه در جنوب تهران

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از افتتاح دومین شیرخوارگاه استاندارد در جنوب تهران(شهرری) خبرداد و گفت: طی ۱۵ روز آینده این مجموعه افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح شیرخوارگاه رقیه در جنوب تهران/واگذاری مسکن مددجویان

حسین بدخشان  با اشاره به اینکه رئیس سازمان بهزیستی کشور در سال جاری تمهیدات لازم برای جلب مشارکت‌های مردمی پیش‌بینی شده است، اظهارداشت: سال گذشته رشد قابل توجهی را در این بخش شاهد بودیم که امسال بنا داریم با انجام طرح‌های مختلف شاهد افزایش کمک‌های مردمی باشیم.

وی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران در حال حاضر تعامل خوبی را با سازمان بهزیستی کشور و حمایت از نیازمندان و مددجویان دارند بطوریکه بخش قابل توجهی از هزینه‌های مسکن و معیشت مددجویان از طریق خیرین تامین می‌شود.

بدخشان درخصوص ساخت شیرخوارگاه‌های جدید در سطح کشور اظهارداشت: نخستین شیرخوارگاه استاندارد در استان البرز افتتاح شد به طوریکه بزودی و طی دو هفته آینده دومین شیرخوارگاه استاندارد در جنوب تهران(شهرری) افتتاح خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: سازمان بهزیستی بنا دارد تعداد شیرخوارگاه‌های خود را در سطح کشور افزایش دهد که این کار با حمایت خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشاره کرده و گفت: به زودی 4 هزار واحد مسکونی از تعهدات طرح نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان واگذار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.