آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افتتاح پل غیرهم ‌سطح شورآباد و مرکز بهزیستی شهرری در دهه فجر

دهه فجر

به گزارش راگانیوز، هدایت‌الله جمالی‌پور در نشست خبری با خبرنگاران در آستانه آغاز دهه فجر که در فرمانداری شهرری برگزار شد، ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: اصحاب رسانه با انعکاس واقعیات جامعه یکی از ارکان دموکراسی هستند.

وی افزود: ما از نقد علمی، سازنده و بدون تخریب اصحاب رسانه خوشحال شده و استقبال می‌کنیم در این زمینه مسئولیت خبرنگاران بسیار سنگین است که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون استاندار تهران با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور در سال جاری عنوان کرد: در سال جاری پروژهایی برای ایام دهه فجر افتتاح می شود که از این میان 10 پروژه بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: پروژه جاده حسن‌آباد از جاده‌های خطرساز بود که چهار بانده شده و همچنین پروژه جاده امین آباد که دو بانده بود مشکل آن برطرف شده و در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، همچنین چندین مدرسه، و پل غیر هم‌سطح 60 متری شورآباد و مرکز بهزیستی خیابان فدائیان اسلام از جمله پروژه‌های مهم دیگری است که با حضور استاندار تهران افتتاح می‌شود.

جمالی‌پور درباره برنامه‌های ایام دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی در ایام دهه فجر توسط آموزش و پرورش، شهرداری استان تهران و فرمانداری شهرری در شهرری تدارک دیده شده است.

وی درباره برنامه‌های فرمانداری در ایام دهه فجر بیان کرد: همزمان با سالروز ورود امام راحل در 12 بهمن فرمانداری ویژه شهرری برنامه‌ای در آستان مقدس حضرت امام (ره) تدارک دیده است که در آن مدیران و مسئولان شهرستان حضور می یابند..

فرماندار شهرری با اشاره به این‌که مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن گل‌باران می‌شود، افزود: در کنار برنامه‌های متنوع، راهپیمایی مردم در روز 22 بهمن برنامه‌ریزی شده است که از اصحاب رسانه درخواست داریم با اطلاع رسانی حضور پرشور مردم را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن سبب اقتدار روز افزون نظام در نگاه جهانیان به ویژه مستکبران مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.