آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری:دشمن به دنبال بر هم زدن وحدت میان مسلمانان است

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری اظهار داشت: تقوا انسان را از پلیدی‌ها و گناهان دور می‌سازد.

وی عنوان کرد: انسان با تقوا در تمام امور خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود می‌داند و تمام هدفش در زندگی جلب رضایت خداوند متعال است.امام جمعه شهرری: تربیون نمازجمعه جای مطرح کردن بحث های شخصی نیست

امام جمعه شهرری با اشاره به اول ماه ذی‌القعده و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: حضرت معصومه (س) الگویی شایسته برای بانوان مسلمان است و پیروی از ایشان و رعایت حجاب و عفاف موجب ارتقای شخصیت زن و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

شاهچراغی با بیان اینکه پیروزی در مذاکرات هسته‌ای حاصل حمایت‌های مردم از دولت یازدهم است، گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده‌اند و در مقابل مستکبران و زورگویان مقاومت و ایستادگی کرده‌اند و در مواقع حساس و بحرانی، یاری‌گر نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای نیز مردم تیم مذاکره‌کننده را حمایت کردند و این تیم به پشتوانه مردم توانست در برابر قدرت‌های جهانی به پیروزی برسد.

امام جمعه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال برهم زدن آرامش مردم ایران، وحدت و انسجام میان مسلمانان هستند که این توطئه نیز با هوشیاری و بصیرت مردم ما با شکست روبرو می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.