آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انجام معاینات دانش‌آموزی برای اتباع خارجی توسط شبکه بهداشت شهرستان ری

به گزارش راگانیوز، در پی صدور ابلاغیه از طرف دفتر امور بین‌الملل مقام معظم رهبری مبنی بر نظر معظم له برای ثبت‌نام دانش آموزان افغانی غیرمجاز در واحدهای آموزشی و ارسال بخشنامه از دفتر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاینات این گروه از کودکان در مراکز وابسته به شبکه شهرری آغاز شد.

هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشتی درمانی انجام‌شده و فرم‌ها و امکانات موردنیاز در اختیار واحدها قرارگرفته تا معاینات به بهترین شیوه و در کمترین زمان برای کودکان انجام شود.afagheneh.rey001

معصومه ادریسی کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان و مدارس در این رابطه گفت: با توجه به اینکه بالغ‌بر شش هزار کودک در شهرستان ری نیازمند دریافت این خدمات هستند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا هر خانواده به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کند. این برنامه‌ریزی باهدف رفاه خانواده و سرعت در دریافت خدمات انجام‌شده است.

گفتنی است معاینات انجام‌شده برای کودکان شامل بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، معاینات دهان و دندان، اندازه‌گیری قد و وزن، معاینات پوست بوده که پس از انجام اقدامات بهداشتی، معاینات پزشکی کامل نیز توسط پزشک انجام خواهد شد.

مراکز بهداشتی درمانی پس از انجام معاینات، فرم‌های موردنظر را تکمیل کرده و خانواده‌ها می‌توانند با در دست داشتن برگه‌های موردنظر جهت ثبت‌نام به واحدهای آموزشی مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.