آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: ساده زیستی روحانیون موجب اعتماد به روحانیت است

راگانیوز- امام جمعه شهرری گفت: ساده زیستی و خوش رویی روحانیون موجب اعتماد و ارتباط مردم با طلاب و روحانیت معظم است.

حجت الاسلام ˈسید علی شاهچراغیˈ روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری کنگره شهدای روحانی در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به وضعیت معشیت طلاب اظهار داشت: پیوند مردم و روحانیت عمیق است به همین دلیل مردم روحانیت را دوست دارند و آنها را قبول دارند.

وی افزود: بسیاری از طلاب در شرایط سخت و همسان مردم جامعه زندگی می کنند.

وی با اشاره به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی مرهون تلاش های امام راحل و پشتیبانی همه اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت بود و در همین راستا حدود 110 شهید روحانی و ایثارگر در استان تهران است که این افراد در زمان جنگ به فیض شهادت رسیدند و عده زیادی از آنها جانباز شده اند.

امام جمعه شهرستان ری، برگزاری کنگره شهدا را جزو سنت های بسیار ارزشمند و شایسته دانست و افزود: برگزاری یادواره شهیدان سنتی حسنه است که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اجر گرامی داشت یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

شاهچراغی گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در تقویت روحیه معنوی نسل جدید بسیار تاثیر گذار است.

کنگره یادواره شهدای روحانی صبح امروز/پنجشنبه/ با حضور حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی سعیدیˈ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعضای دفتر مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و امت حزب الله در محل مصلای بزرگ ری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.