آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: قراردادن حزب‌الله در لیست تروریست‌ها ننگ بزرگی بر دامن اروپا است

راگانیوز-امام جمعه شهرری با بیان اینکه قراردادن حزب‌الله در لیست تروریست‌ها ننگ بزرگی بر دامن اروپا است، گفت: قرار گرفتن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها با قلم آمریکا و مرکب رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.

خبرگزاری فارس: قراردادن حزب‌الله در لیست تروریست‌ها ننگ بزرگی بر دامن اروپا است

به گزارش راگانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های  نماز جمعه شهرری پس از توصیه همگان به تقوای الهی با تاکید بر اینکه راه صراط آخرت از صراط دنیا می‌گذرد، اظهار داشت: یکی از ایستگاه‌های پل صراط در روز قیامت ایستگاه ولایت است، در آن روز به کسی که ولایت امیرالمومنین (ع) را داشته باشد اجازه داده نمی‌شود از این گذرگاه عبور کند.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه حضرت علی (ع) گذرنامه عبور از صراط است، گفت: کلید بهشت و جهنم دست امیرالمومنین (ع) است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر بیان داشت: اساساً ماهیت شب‌های قدر انس با خداوند متعال است و در این ایام به استغفار، توبه و مخصوصاً احیاء و شب‌زنده‌داری توصیه شده است.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه در لیالی قدر هم قرآن کریم و هم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را داریم، عنوان کرد: در شب‌های قدر مومنین قرآن به سرگرفته و به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام متوسل می‌شوند.

وی افزود: شب‌های قدر مقدرات یک‌ساله انسان‌ها رقم می‌خود، عاقبت‌بخیری، سلامتی، گسترش رزق حلال، طول عمر با برکت و … برای انسان در این شب‌ها مقدر می‌شود و بر اساس روایات معصومین علیهم‌السلام شب نوزدهم مه مبارک رمضان مهم است، شب بیست و یکم از شب نوزدهم مهم‌تر و شب بیست و سوم از شب بیست و یکم مهم‌تر است.

نماز جمعه برکات زیادی را به ارمغان آورده است

امام جمعه شهرری با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نماز جمعه گفت: پیش از این برای اهل تشیع ضعف بود که نماز جمعه اقامه نمی‌کردند و به‌فضل خدا این ضعف به برکت انقلاب اسلامی مرتفع شد.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه به فضل خدا امروز در بیش از 700 نقطه کشور نماز جمعه با شکوه اقامه می‌شود و این نماز عبادی ـ سیاسی برکات زیادی را به‌همراه داشته است، عنوان کرد: حضور پرشور و مقتدارانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس، حماسه آفرین ملت همیشه در صحنه ایران در حماسه سیاسی خرداد 92 و … از برکات نماز جمعه است.

قرار دادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها دنیا لکه ننگی بر دامن اروپا است

امام جمعه شهرری با اعلام انزجار از قرار گرفتن نام حزب‌الله لبنان در کنار تروریست‌های دنیا بیان داشت: این اقدام لکه ننگی است که بر دامن اروپا نشست و همین اقدام نشانگر وابستگی اروپا به استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: اروپا متاسفانه چشم و گوش بسته به‌دنبال رژیم صهیونیستی راه افتاد و اروپایی که ادعای استقلال را داشت با این اقدام وابستگی خودش را به رژیم صهیونیستی نشان داد.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: قرار گرفتن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها با قلم آمریکا و مرکب رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.