آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: مجلس خبرگان حافظ نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهرری گفت: مجلس خبرگان حافظ ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری افزود: موقعیت و شرایط مجلس خبرگان با هیچ مساله ای تغییر نخواهد کرد و همچنان به وظایف خود عمل می کند.

وی تصریح کرد: خط مشی مجلس خبرگان حمایت و حفظ نظام و اهداف مقدس انقلاب است و این خط مشی در تمام دوران یکسان بوده و هرگز عوض نخواهد شد.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: بالاترین دغدغه اعضای مجلس خبرگان رهبری برطرف کردن مشکلات مردم است .

امام جمعه شهرری ادامه داد: ولایت فقیه یکی از امور مهم و اساسی کشور است و دشمنان هر بار با توطئه جدید قصد خدشه وارد کردن دارند، زیرا خدشه به ولایت فقیه، ضربه زدن به نظام است که باز هم نقشه آنان با شکست روبه رو شد.

خطیب جمعه شهرری تاکید کرد: اتحاد و انسجام ملت ایران در تمام شرایط و زمینه های انقلاب، استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

وی با اشاره به اقدامات داعش در عراق اظهار داشت: ملت عراق در برابر این گروه تکفیری منسجم باشد.

امام جمعه شهرری گفت: توطئه های مختلف دشمن به دلیل مقام ولایت چه ولایت حضرت امام (ره9 و چه ولایت رهبر معظم انقلاب به شکر خدا از بین رفته است.

وی با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد امام رضا(ع ) خاطر نشان کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی به برکت امامان معصوم در تمام عرصه ها در دنیا روز به روز به موفقیت های چشمگیری می رسد.

حجت الاسلام شاهچراغی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان قدوسی، دستجردی با اشاره به حادثه 17 شهریور سال 1357 و کشتار مردم به دست رژیم پهلوی، تصریح کرد: مردم متدین و ولایی پیرو امام (ره) در این روز با آرامش در میدان ژاله تهران جمع شده بودند تا خواسته های خود را با رژیم مطرح کنند که با یورش مزدوران رژیم مواجه شدند.

وی همچنین با اشاره به نا آرامی ها در برخی کشورهای منطقه، خصوصا در عراق ادامه داد: ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، برکت خون شهدا و افزایش بصیرت سیاسی و دینی مردم، اکنون یکی از با ثبات ترین و امن ترین کشورهای جهان است.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه گروه داعش دست پرورده استکبار بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است، افزود: این گروه تکفیری با هدف تغییر منطقه و ایجاد خاورمیانه جدید شکل گرفته که با لطف خداوند و ایستادگی مردم منطقه، سرنگونی آنان نیز نزدیک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.