آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: نیروهای مسلح بازوان توانمند کشور هستند

حجت الاسلام و المسلیمن سید علی شاهچراغی در نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک روز 29 فروردین به ارتشیان ایران اسلامی اظهارداشت: یکی از دلایلی که باعث شده است نیروهای مسلح ما در منطقه و دنیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد مدیریت صحیح فرماندهی کل قوا یعنی مقام معظم رهبری است.

شاهچراغی تصریح کرد: در بعضی از کشورها ارتش فقط برای کشور گشایی و دخالت در امور کشورهای دیگر ساخته و تجهیز شده است حال آنکه در ایران اسلامی نیروهای مسلح دخالتی در امور کشورهای دیگر نمی کنند بلکه در جهت حفظ نظام و دستاوردهای ایران اسلامی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: بارها مقام معظم رهبری تاکید داشته اند که ما به دنبال سلاح اتمی نیستیم؛ این حرف به معنی این نیست که نتوانیم بلکه نمی خواهیم داشته باشیم و از اشکال تراشی بعضی از کشورهای دنیا که فقط برای دخالت در امور کشورهای دیگر تلاش می کنند حراسی نداریم و به آن اهمیت نمی دهیم و طبق سخنان رهبری اجازه دخالت کشورهای دیگر را در امور نظامی و اداری کشور به بهانه بازرسی از تجهیزات انرژی هسته ای را هم نخواهیم داد.

امام جمعه شهرری بیان داشت: امروز متاسفانه سازمانهای بین المللی در جهان ابزاری در دست دشمنان مردم شده است و گزارشاتی که در آن داده می شود علیه کشورهای مظلوم جهان است و همه آنها دورغی بیش نیست و نمونه بارز آن را در خصوص گزارش علیه ایران را دیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان ملل متحد در قبال گزارشی که در خصوص تجاوز عربستان سعودی به یمن صورت گرفت، گزارش دروغ سعودی ها را قبول کرد و مردم بی گناه یمن را گناه کار شناخت؛ این نشان می دهد که سازمان ملل با پولهای عربستان سعودی و اسرائیل کار می کند.

شاهچراغی تاکید کرد: سعودی ها دروغ گویان بزرگ جهان هستند و صلاحیت خادمین حرم را ندارند چرا که در لبنان، غزه، سوریه و عراق تروریستهای داعش با پول اینها مردم بیگناه با می کشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.