آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: ‌اگر توافقی در مذاکرات‌ حاصل نشد مشکلی به وجود نمی‌آید

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و آمرزش الهی است.

امام جمعه شهرری: نیروهای مسلح بازوان توانمند کشور هستند

امام جمعه شهرری با بیان اینکه روزه در ماه مبارک رمضان ثواب بسیار دارد، عنوان کرد: در این ماه مبارک خواب روزه‌دار نیز به منزله عبادت است.

وی ضمن دعوت مردم غیور ایران اسلامی به استفاده از کالا و تولیدات داخلی بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی فقط با مصرف کالای داخلی میسر می‌شود و در بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز تاکید بر خرید تولیدات داخلی شده است.

شاهچراغی ادامه داد: خرید کالای قاچاق خارجی اقتصاد کشور را آسیب‌پذیر می‌کند و مانع شکوفایی اقتصادی در داخل کشور می‌شود.

امام جمعه شهرری افزود: امیدواریم مردم و مسئولان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و خرید تولیدات و کالاهای داخلی را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد با استفاده از رانت و … کالاهای قاچاق وارد کشور می‌کنند، این همه واردات بی‌رویه کالا چه مفهوم و معنایی دارد؟

شاهچراغی گفت: اگر توافق ایران با گروه 1+5 حاصل نشد مشکلی به وجود نمی‌آید و مردم غیور ایران همانند سال‌های گذشته با هوشیاری و رعایت مسائل اقتصادی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: آمریکا سعی دارد حضور ایران در مذاکرات هسته‌ای را ناشی از فشار اقتصادی نشان دهد و این نیز از جمله نیرنگ‌های آمریکاست.

وی در پایان با اشاره به تحولات منطقه به‌ویژه کشور یمن خاطرنشان کرد: آمریکا با هر کشوری که می‌خواهد مستقل باشد دشمنی می‌کند و علیه آن توطئه خواهد کرد اما ملت یمن با همدلی، مقاومت و اتحاد انقلاب کرده و دست مستکبران را از کشورشان کوتاه می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.