آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: 90 درصد مردم فلسطین مخالف سازش هستند

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه اصل شکل‌گیری رژیم صهیونیستی در خاورمیانه به چالش کشیدن کشورهای اسلامی است، گفت: 90 درصد مردم فلسطین مخالف سازش هستند.

خبرگزاری فارس: 90 درصد مردم فلسطین مخالف سازش هستند

 

به گزارش راگا نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اصل شکل‌گیری رژیم صهیونیستی در خاورمیانه را به چالش کشیدن کشورهای اسلامی دانست و گفت: این غده سرطانی که کنار کشورهای اسلامی شکل گرفته است هدف آن به‌ خواری کشیدن کشورهای اسلامی و در نهایت خود اسلام است.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه تنها راه موفقیت رژیم صهیونیستی ذلیل شدن اسلام است، اظهار داشت: استکبار جهانی هزینه‌های فراوانی کردند که رژیم صهیونیستی را در منطقه قرار دهد.

وی در ادامه اقداماتی که آمریکا، اروپایی‌ها و حامیان رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر در منطقه انجام داده‌اند را مورد اشاره قرار داد و گفت: جنگ بین شیعه و سنی را نخستین اقدام استکبار در خاورمیانه است، آن‌ها برای قدرت رژیم‌ صهیونیستی جنگ‌های بین احزاب را به راه انداختند و در حال حاضر هم شاهد این هستیم که سلفی‌ها دست به هر جنایتی می‌زنند که بین شیعه و سنی اختلاف بیفکنند.

فلسطین در خط مقدم مبارزه با استکبار است/استکبار سوریه را به ویرانه تبدیل کرده است

حجت‌الاسلام شاهچراغی تخریب عقبه مقاومت در نقاط مختلف را از دیگر توطئه‌های اخیر استکبار جهانی در خاورمیانه برشمرد و تاکید کرد: فلسطین در خط مقدم مبارزه با استکبار است و سوریه نیز در خط مقابله با استکبار قرار دارد و به همین دلیل در سال‌های اخیر به‌همین دلیل شاهد جنایات فراوانی در این کشور هستیم و استکبار امروز سوریه را به یک ویرانه تبدیل کرده است

امام جمعه شهرری به آشوب کشیدن کشورهای موثر در قصه فلسطین را از دیگر اقدامات استکبار در منطقه خواند و خاطرنشان کرد: مستکبران کشورهایی همچون مصر، تونس، لیبی و … را به آشوب کشیدند و امروز نیز برادرکشی را در مصر به راه انداختند.

تنها نتیجه سازش پرش رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام شاهچراغی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از درون پوسیده است، عنوان کرد: استکبار جهانی به هر قیمتی که شده می‌خواهد رژیم صهیونیستی مرده را زنده نگاه دارد و سازش با این رژیم ننگی است که از دامن اعراب پاک نمی‌شود چرا که پرش رژیم صهیونیستی تنها نتیجه سازش است.

امام جمعه شهرری گفت: در حال حاضر 90 درصد مردم فلسطین مخالف سازش هستند.

مشروعیت نظام و قوا به رهبری بستگی دارد

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به دو آیین تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب در هفته آینده تصریح کرد: مشروعیت نظام و قوا به رهبری بستگی دارد و تا تنفیذ نباشد قوا مشروعیت نمی‌یابند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم با حمایت‌های خود و پایین آوردن توقع‌ها همواره پشتوانه دولت خواهند بود، تصریح کرد: تنها مطالبه مردم از رئیس جمهور این است که به سوگندی که در محضر نمایندگان مردم یاد می‌کند پایبند باشند چرا که در این سوگند همه چیز ذکر شده است.

امام جمعه شهرری با اشاره به 15 مرداد ماه روز بسیج جامعه زنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 7 هزار شهیده ایران اسلامی تصریح کرد: شهرستان ری نیز 12 شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران بانی برگزاری برنامه‌های متنوع بزرگداشت این هفته است و برنامه‌های فراوانی را با محوریت مسائل فرهنگی تدوین و برنامه‌ریزی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.