آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهر ری: نهضت امام راحل با سه عنصر مردم، مرجعیت و انگیزه دینی به پیروزی رسید

امام جمعه شهرری: نیروهای مسلح بازوان توانمند کشور هستندبه گزارش راگانیوزحجت الاسلام المسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری با بیان اینکه نهضت امام ریشه اسلامی و ولایی دارد و با خون چندین هزار شهید به ثمر رسیده است، افزود: در جریان نهضت 15 خرداد دو شهید به نام های حاج اسماعیل رضایی و طیب رضایی توسط ساواک اعدام شدند و متاسفانه کمتر از این دو بزرگوار نامبرده می شود، در صورتی که این دو برای ادامه راه امام از جان خویش گذشتند.

وی از حضور مردم در جشن های نیمه شعبان و همچنین آیین های سالگرد ارتحال امام راحل که در حرم مطهر و در دیگر شهرهای کشور به نحو مطلوب برگزار شد، قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه شهر ری با اشاره به سخنان رهبری در آیین سالگرد امام راحل در حرم مطهر گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان تاریخی خود راه و خط امام را از ابتدای نهضت روشن و مشخص کردند و از طرفی تحریف شخصیت امام راحل را از سوی برخی ها، تفسیر به رای شخصی و آنرا نگران کننده عنوان کردند.

حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: رهبری اشاره فرمودند که نباید بگذاریم امام و سخنان امام تحریف شود باید عمق قصوری که روا شده را بازخوانی کرد و از طرفی بی توجهی به این موضوع به ضرر ملت ایران خواهد بود.

وی گفت: اصل ولایت فقیه مد نظرامام بود و در سایه ولایت، امنیت در کشور جاری و حکم فرما شد و به خاطر ولایت فقیه بود که دشمنان جرات دست اندازی به کشور نداشتند و ملت نباید بگذارد که خط امام کم رنگ شود و از آن حراست کند.

امام جمعه شهر ری افزود: استکبارستیزی و مقابله با مستکبران هدف امام و شعار نهضت خمینی کبیر از نقطه آغازین بود و تا آخرین لحظات عمر پربرکت خویش، هیچگاه از آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ دست برنداشت و معتقد بود که نباید مرگ برآمریکا را فراموش کرد و مردم نیز آنرا تایید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.