آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: برخی تلاش می کنند رابطه با آمریکا را عادی جلوه دهند

به گزارش راگانیوز، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت مذاکره با آمریکا افزود: نفوذ دشمن فقط نظامی نیست بلکه ممکن است این نفوذ در قالب های دیگر از جمله فرهنگ، اقتصاد، سیاست و تولید علم صورت گیرد و برای همین ایشان تذکر دادند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که اجازه ندهید افکار ملت را دست کاری کنند ادامه داد: ملت ایران باید با همدلی و همزبانی در مقابل نفوذ همه جانبه دشمن بایستد.
ابراهیمی تصریح کرد: کسانی که دنبال عادی جلوه دادن نفوذ دشمن هستند حتی از معارف اسلامی و زندگی اهل بیت(ع) نیز تعبیری انحرافی ارائه می دهند تا افکار مردم را مشوه کنند.
وی با بیان اینکه تصمیم گیری های مهم در کشور با نظر رهبر معظم انقلاب اتخاذ می شود افزود: توافق هسته ای و برجام نیز مسیر قانونی خود را طی کرده و به تایید نهادهای رسمی و قانونی نظام و در نهایت رهبر معظم انقلاب می رسد.
ابراهیمی با اشاره به فاجعه منا گفت: آل سعود با این جنایت بزرگ قلب جهان اسلام را دردمند کرد و با خرج کردن دلارهای نفتی تلاش زیادی کرد که این فاجعه کمرنگ جلوه کند اما کشتار مظلومانه مسلمانان با لب تشنه ننگ ابدی برای آنان خواهد بود.
وی همچنین شهادت سردار همدانی در راه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) را افتخار بزرگی ذکر کرد وافزود: این مرد بزرگ جبهه اسلام سال ها در جبهه های نبرد حق بر ضد باطل رشادت کرد و در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید و پاداشی جز بهشت در انتظار او نیست.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اقامه نماز جمعه در اسلام گفت: اهل بهشت کسانی هستند که باران، طوفان و سایر موانع آنان را از رفتن به نماز جمعه باز نمی دارد و کسی که در نماز جمعه با آداب و عقیده درست شرکت کند آمرزیده شده و کسی که نماز جمعه را بدون دلیل ترک کند منافق است.
وی با اشاره به اهمیت بنیان خانواده در اسلام و با بیان اینکه تربیت فرزند شایسته در اسلام اهمیت بالایی دارد تاکید کرد: باید فرزندانی تربیت کنیم که در مسیر معارف اهل بیت(ع) و به مانند سیدالشهدا(ع) ذلت ناپذیر و سرباز واقعی اسلام باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.