آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امر به معروف و نهی از منکر جزو اولویت‌های بسیج باشد

 فرماندهناحیه مقاومت  حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: باید روش‌ها و چگونگی اجرایی کردن امر به معروف را یاد بگیریم و از اولویت‌های بسیج باید امر به معروف و نهی از منکر باشد.

سرهنگ علی ابوالحسنی در جلسه مربیان حلقه‌های صالحین که در حسینیه فاطمه الزهرا سپاه سیدالشهدا (ع) واقع در شهر ری برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: فرا گرفتن مهارت های چگونگی امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده یکی از سیاست های کلان سالم سازی جامعه است.

وی افزود: این امر در ابتدا باید در بین خود ما بسیجیان اتفاق افتاده و بعد در سطح جامعه گسترش یابد که یکی آنها رونق دادن نماز جماعات در مساجد توسط بسیجیان است.

فرمانده سپاه استان تهران عنوان کرد: از ضعف ایمان و ترس از انزوا است که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شده است، ما باید روش‌ها و چگونگی اجرایی کردن آن را یاد بگیریم و از اولویت‌های بسیج باید امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی افزود: همه پایگاهها و حوزه های بسیج با برنامه ریزی های دقیق باید تلاش کنند با آموزش، تربیت و توجیه کردن مردم استفاده غلط از رسانه ها و عواقب سوء آسیب ها و ضررهای آن را اطلاع رسانی کنند.

سرهنگ ابوالحسنی گفت: ما باید به گونه ای هدفمند کار کنیم که  فکر دوستان و نوجوانان و جوانان طوری واکسینه شود که آنها خودشان را در هر شرایطی کنترل کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مراد من از فرهنگ تلوزیون و تئاتر نیست بلکه گسترش غیرت دینی، ادب، دین باوری، گره گشایی در جامعه است، درباره گسترش این فرهنگ باید بسیجیان، دستگاههای دولتی و مردم همه با عزم ملی وارد کار امر به معروف و نهی از منکر شوند.

فرمانده سپاه استان تهران خاطرنشان کرد: فرهنگ با عزم ملی صرفا یک شعار نیست بلکه راهکاری است که باید به آن عمل شود تا در پایان سال به صورت ملموس نتیجه آن حس شود که  جامعه به سوی اسلام واقعی حرکت کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.