آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رسالت هلال احمر حفظ کرامت انسانی است

امام جمعه باقر شهر با تاکید بر اینکه رسالت هلال احمر حفظ کرامت انسانی است، گفت: نیروهای هلال احمر امدادگرانی با ایمان و تقوی الهی هستند که با تکیه بر کرامت انسانی، خدمت به خلق را کاری خداپسندانه دانسته و همواره برای خشنودی خداوند در این راه قدم بر می دارند.

حجت الاسلام والمسلمینˈسید احمد موسویˈ در دیدار با نیروهای هلال احمر این شهرستان، افزود: فعالیت های جمعیت هلال احمر این شهرستان در زمینه های مختلف به خصوص امداد و نجات با ارزش و ستودنی است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای باقرشهر تاکید کرد: با یک دید و نگرشی مثبت می توان از آن به عنوان یک نقطه قوت و فرصتی مناسب در جهت پیشبرد اهداف هلال احمر در مواقع مدیریت بحران بهره مند شد.

وی اظهار امیدواری کرد: امدادگران این جمعیت بتوانند با ارایه خدمات مناسب به مردم فرهنگ حفظ کرامت انسانی را در جامعه گسترش دهند.

در ادامه این نشست رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری از فعالیت های این جمعیت در هفته هلال احمر از جمله برپایی چادرهای سلامت از سوی واحد داوطلبان و جوانان این جمعیت با هدف آموزش به مردم و به ویژه جوانان با امداد و کمک های اولیه، تست قند خون و فشار خون بطور رایگان و توزیع بروشورو ها و سی دی های مرتبط با سلامتی در میان شهروندان و عضوگیری افتخاری 60 نفر از جوانان گزارشی را ارایه کرد.

ˈعلیرضا اکبری کاخکیˈ افزود: همچنین افتتاح مرکز بحران در شهرستان ری ( EOC )، تشکیل جلسه کارگروه تخصصی امداد و نجات، برگزاری دورهای تخصصی امدادی جهت امدادگران، بازدید داوطلبان از سرای سالمندان از دیگر برنامه های هفته هلال احمر بود.

18 تا 24 اردیبهشت ماه هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.