آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امنیت حاکم بر جامعه ناشی از اقتدار وزارت اطلاعات است

به گزارش   راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در اداره کل اطلاعات شهرستان ری از 30 سال زحمات پر خطر و طاقت فرسای سربازان گمنام امام زمان(عج) تجلیل و قدردانی نمود.
فرماندار شهرستان ری: صنعت در بعد توسعه اساسی ترین نیاز کشور است

فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع پرسنل اداره کل اطلاعات شهرستان ری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام وزارت اطلاعات خاطر نشان کرد: امروز امنیت حاکم بر کشور ناشی از اقتدار وزارت اطلاعات است.

معاون استاندار تهران افزود: در حال حاضر در کشورهای پیرامون ، آتش و خون حاکم است اما در داخل کشور ما به مدد هوشیاری و زحمات شبانه روزی شما عزیزان امنیت حاکم است و مردم قدردان این کار و زحمات شما عزیزان هستند.

جمالی پور بیان داشت: بسیاری از فعالیت ها و اقدامات شما به علت نداشتن رسانه  یا محدودیت های امنیتی قابل بیان در جامعه نیست اما قطعا خداوند متعال اجر و ثواب کار بزرگ شما عزیزان را خواهد داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پیچیدگی کار وزارت اطلاعات اظهار داشت: امروزه در دنیا، حوزه کاری سازمانهای اطلاعاتی بسیار تخصصی و پیچیده شده که به لطف خداوند متعال علی رغم همه محدودیت های فنی و خباثت های دشمنان ، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هر سال قوی تر از سال قبل و نیروهای آن آگاه تر و متخصص تر از گذشته در صحنه تامین امنیت داخلی کشور نقش ایفا می نمایند.

فرماندار شهرستان ری در پایان با تاکید بر نقش مردم در تامین امنیت از تعامل خوب وزارت اطلاعات با مردم قدر دانی نمود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.