آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتقاد سازنده موجب ارتقاء جامعه خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: انتقاد سازنده در تمامی زمینه ها موجبات ارتقای جامعه و تخریب یکدیگر چیزی جز فروپاشی در پی نخواهد داشت.

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه بخشدارسابق و جدید قلعه نو افزود: هم اکنون دولت از نظر اقتصادی در شرایط سختی قراردارد و لذا برای عبور از این وضعیت مسوولان با بکارگیری مدیریت درست و استفاده مناسب از امکانات و ظرفیت های موجود تلاش مضاعف داشته باشند.

وی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید عهد کرده با مردم صادقانه رفتار و شفاف سخن بگوید و وعده های که می دهد بتواند جامه عمل بپوشاند چرا که آنچه بیش از هر چیزی دیگر اهمیت دارد رضایتمندی مردم است.

جمالی پور تاکید کرد: خوشبختانه مردم ایران با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه ها ثابت کرده اند که ملتی فهیم هستند لذا باید قدر شناس این ملت بود و با همدلی و اتحاد برای پشبرد اهداف نظام گام برداشت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: هرچه تخریب ها بیشتر شود به همان میزان بی اعتمادی در میان مردم نسبت به نظام بیشتر خواهد شد و این چیزی جز غافل شدن از دشمن را در پی نخواهد داشت.

همچنین در این جلسه که امام جمعه قلعه نو، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ری و جمعی از روسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند، حکم انتصاب بخشدار جدید قلعه نو به ˈکریم رئوفˈ که تا پیش از این، سمت بخشدار فشافویه را بر عهده داشت، اعطا و از زحمات ˈملک آبادیˈ بخشدار سابق قلعه نو که به درجه بازنشستگی نایل آمد، تقدیرشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.