آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انقلاب اسلامی ملت ایران و دنیای اسلام را سربلند کرد

راگانیوز- مسوول دفترنماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مایه سربلندی ملت ایران و دنیای اسلام در عصر حاضر شد.

 

 به گزارش راگا نیوز به نقل از ایرناحجت الاسلام ˈنعمت فخریˈ  اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی بسیار مغتنم برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل های پس از دوران انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، قدرت تصمیم گیری ملت ها را برای بوجود آوردن تغییر و تحول سیاسی و فرهنگی در کشورها به خوبی به نمایش درآورد، افزود: هدایت های الهی، اصولی و دلسوزانه امام راحل در پیشبرد حرکت خودجوش ملت و از طرفی ندای قرآن کریم در پیروزی خون بر شمشیر، از الگوهای مناسب برای رهایی ملل آزاده از یوغ مستکبران است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه سید الشهدای استان تهران گفت: نظام جمهوری اسلامی تاکنون توانسته طی 35 سال گذشته از نقطه نظر سیاسی، نظامی، فرهنگی و بویژه علمی روی پای خود بایستد و تمامی زنجیرهای ظلم و عقب ماندگی را از دوش خود بردارد و امروز به ملتی سرافراز و سربلند در دنیای کنونی تبدیل شود.

فخری، در خصوص برنامه های این نهاد برای ایام الله دهه فجر امسال گفت: از سوی نهاد ولی فقیه در سپاه سیدالشهدای استان تهران برنامه های متنوعی برای این ایام تدارک داده شده که از آن جمله می توان به برپایی یادواره شهدای روحانی در شهرهای اسلام شهر ، شهریار و بهارستان اشاره کرد.

وی گفت: حضور روحانیون و فرماندهان در پایگاههای بسیج، سخنرانی در محافل و نشست های علمی و فرهنگی تخصصی با موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی دستاوردهای انقلاب ، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس در شهرستانهای استان تهران ، سرکشی به خانواده شهدای انقلاب ، برگزاری مسابقات فرهنگی و تجلیل از جانبازان و معلولین دوران انقلاب از دیگر برنامه ای این نهاد در ایام دهه فجر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.