آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ری ، هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری در ابتدای این جلسه اظهار داشت: از مجموع اعتباراتی که به شهرستان تخصیص داده شده است با رعایت اولویت بندی در مسایل آب،کشاورزی،محیط زیست، بهداشت و درمان و آموزش و راه روستایی در سطح ادارات شهرستان توزیع گردیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبارات نسبت به نیازهای شهرستان بسیار ناچیز می باشد در نظر است از سایر منابع نیز برای ادارات اعتبار در نظر گرفته شود.

جمالی پور با تاکید به روسای ادارات شهرستان مبنی بر احصاء دریافت اطلاعات کامل از پروژه های هر دستگاه، تصریح کرد: کلیه روسای ادارات می بایست نسبت به ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی، محل اجرای پروژه و مبلغ اعتبار تخصیص یافته و همچنین نیاز اعتبار پروژه ها اقدام نمایند .

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه افزود: مدیران دستگاه های اداری نسبت به هزینه کرد اعتبار و خدمات محدوده جغرافیایی شهرستان ری را در نظر بگیرند و از ارائه خدمات و صرف هزینه در محلی غیر از شهرستان ری خودداری نمایند و همچنین به سایر شهرستان ها اجازه تعرض و ارائه خدمات را ندهند.

در ادامه این جلسه “مهام” دبیر کمیته برنامه ریزی استانداری تهران در شهرستان، از کلان بودجه شهرستان و استان در سال های 93 و 94، الزامات قانونی، ظرفیت و پتانسیل های اعتباری قانون بودجه در سال94 گزارش جامع و کاملی ارائه داد.

همچنین موضوع تامین اعتبار از محل منابع شهرداری به منظور تکمیل پروژه ترمیم و بهسازی کانال انتقال آب تهران-ورامین در محدوده قیامدشت توسط شرکت آب منطقه ای تهران و پیگیری ظرف مدت یک ماه به و تخصیص اعتبار پروژه های احداث ساختمان اداری ادارات میراث فرهنگی،صنایع دستی،گردشگری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری مشروط به تامین زمین و مشارکت 50 درصدی سازمان و وزارتخانه مربوطه بخشی از مصوبات این جلسه بود که مورد بحث بررسی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.