آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین همایش ملی دفاع مقدس و دانشگاه به میزبانی شهرری برگزار می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرری از برگزاری اولین همایش ملی دفاع مقدس و دانشگاه با حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی از کارگزاران نظام اسلامی فردا /یکشنبه / به میزبانی این واحد دانشگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش راگانیوز، ‘سید فرج الله موسوی’ ایشان با بیان اینکه مهم ترین نقش در مسیر و اهداف انقلاب اسلامی ایران را شهدا و رزمندگان دلیر ایفا کردند اظهار داشت: امروز همه مسوولان و مردم مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: شهدا ضامن بقا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و احیای راه شهدای گرانقدر موجب احیای ارزشهای دینی در جامعه خواهد شد.

وی فرهنگ دفاع مقدس، دانشگاه و آموزش، دانشگاه و اسوه ها، دانشگاه و نسل جوان،دانشگاه و حماسه سیاسی ، دانشگاه و دفاع همه جانبه، دانشگاه و حماسه اقتصادی، دانشگاه، تولید علم و دستاورد، دانشگاه و سرمایه های اجتماعی، دانشگاه ولایتمداری و تکلیف محوری در دفاع مقدس، دانشگاه و زن را از محورهای این همایش ملی برشمرد.

موسوی با اشاره به اینکه بازگو کردن خاطرات ایثارگران و شهدا را کوچک ترین گام در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دانست و گفت: مهم ترین وظیفه ما و یادگاران دفاع مقدس حفظ خاطرات شهدا و از خودگذشتگی های آنان برای انتقال به نسل سوم و چهارم انقلاب است که امیدوارم بتوانیم نسبت به انجام این مسئله بسیار مهم و اساسی بدرستی عمل کنیم.

وی درادامه با بیان اینکه ضرورت دارد تا فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسلی که جنگ را تجربه نکرده است، با برنامه ریزی کارشناسی و منسجم و ظریف درقالب های فرهنگی بیان کنیم و این وظیفه یکایک مسوولان و افراد جامعه است.

موسوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش انتقال ارزشها و رشادتهای شهدا و رزمندگان سالهای دفاع مقدس به نسل های آینده است، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه برای نسل حاضر یک ضرورت است چرا که اگر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود جامعه در مسیر آرمانهای اسلام و انقلاب حرکت خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.