آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایستگاه های صلواتی از نجف تا کربلا توسط شهرداری های استان تهران برپا می شوند.

به گزارش  راگانیوز: همه ساله راهپیمایی عظیمی به صورت حماسی در ایام اربعین سالار شهیدان در کشور عراق انجام می شود که سال گذشته استقبال خوبی از این مراسم معنوی شد.امسال استانداری استان تهران بخشی از این ماموریت را با تکیه به نظم و سازمان دهی بهتر به شهرداری های استان تهران محول کرد.

شهردار باقرشهر با اشاره به مردمی بودن این حرکت اظهار داشت: این اتفاق فرصت خوبی برای تجلی، نشانه قدرت و اراده پیروان اهل بیت است تا به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی هر چه بهتر انجام شود و امسال مسئولیت جذب کمک های مردمی و برپایی ایستگاه صلواتی ازطرف استانداری تهران به شهرداری ها محول شده است.

استاد فرج با تأکید بر اینکه، امسال بخشی از اجرای این سیاست در شهرستان ری به سه شهرداری: کهریزک، باقرشهر و حسن‌آباد محول شده است گفت: با توجه به موضوعات مختلف اعم از امنیتی، انتظامی و بهداشتی این مراسم باید برای خدمت‌رسانی به مردم در مطلوب‌ترین حالت صورت گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این روزهای حساس و حیاتی در جهان اسلام می‌خواهیم به زائرین حسینی به‌صورت داوطلبانه و خودجوش یاری برسانیم و این‌گونهبرنامه‌ها مقدماتی برای ظهور آقا امام زمان (عج) است. ما منتظران باید بسترسازی‌های لازم را انجام داده چراکه فضای جغرافیای سیاسی جهان اسلام به این اتفاقات بسیار نیازمند است.

شیوا یعقوبی -راگانیوز

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.