آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید ریاست حوزه قضایی بخش کهریزک از پروژه های عمرانی باقر شهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ظهر امروز ریاست حوزه قضایی و دادگاه های عمومی بخش کهریزک به همراه شهردار واعضای شورای اسلامی باقر شهر از پروژه های در حال ساخت باقرشهر بازدید میدانی به عمل آوردند .

در این بازدید پروژه های میدان تره بار و بازار روز ، احداث کانال ساماندهی آبهای سطحی ، خانه ژیمناستیک و کمربندی غربی باقرشهر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت وایشان از نزدیک در روند اجرای پروژه قرار گرفتند .

حجت الاسلام و المسلمین عباسی پس از بازدید ، ضمن تقدیر از حجم بالای خدمت رسانی به شهروندان ، برنامه ریزی دقیق و اجرای پروژه های مهم عمرانی اظهار داشت: خوشبختانه تصمیم های خوبی در زمینه عمران و آبادانی صورت گرفته است که این تلاش ها و اجرایی شدن پروژه ها منجر به تغییر و تحول اساسی در شهر خواهند شد و زمینه توسعه سریع را فراهم خواهند کرد .

گفتنی است ، میدان تره بار و بازار روز باقرشهر در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع واقع شـده و ۹ تا ۱۱ میلیارد اعتبار به آن داده شده است که از ظرفیت بسیار بالایی برخـوردار است و می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای روزانه شهروندان باشد . همچنین خانه ژیمناستیک که در حوزه ورزش ژیمناستیک با رعایت آخرین استانداردها با قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی و رسمی با زیربنای حدوداً ۲ هزار مترمربع و با ارزش ۱۱ تا ۱۳ میلیارد تومان در باقرشهردر حال ساخت است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.