آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید وزیر معادن و پترولیوم ‌افغانستان از شرکت پالایش نفت تهران

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش نفت تهران، داود شاه صبا وزیر معادن و پترولیوم کشور افغانستان به‌همراه سفیر این کشور در ایران در رأس هیئتی تجاری ضمن دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت پالایش نفت تهران از امکانات این مجموعه نفتی بازدید کردند.

شاه صبا در این دیدار با اشاره بر اشتراکات فرهنگی و منافع مشترک دو کشور، ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های صورت گرفته بر لزوم مراودات تجاری و اقتصادی در حوزه نفت و گاز تأکید کرد.

ناصر بابایی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در ادامه این نشست توضیحاتی پیرامون کیفیت محصولات و چگونگی پالایش نفت در شرکت متبوع خود ارائه و از سهم 14 درصدی شرکت پالایش نفت تهران در صنعت پالایش نفت کشور خبر داد.

وی ضمن مثبت توصیف کردن این دیدار مراتب آمادگی شرکت پالایش نفت تهران را به‌عنوان بخشی از صنعت نفت کشور پیرامون همکاری‌های تجاری دوجانبه میان ایران و افغانستان اعلام کرد.

این در حالی است که اخیراً کشورهایی نظیر عراق، سوریه، آفریقای جنوبی، اندونزی، ونزوئلا، اسپانیا، اتریش، لهستان و دیگر غول‌های نفتی آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی خواهان همکاری تجاری با شرکت پالایش نفت تهران هستند.

چندی پیش نیز نمایندگانی از کشور فرانسه جهت سرمایه‌گذاری در شرکت پالایش نفت تهران در این شرکت حضور یافتند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.