آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید 130 هزار شهروند از نمایشگاه شهر بندگی منطقه 20

نمایشگاه شهر بندگی منطقه 20 در قالب پردیس‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی روزانه میزبان 10 هزار شهروند روزه‌دار است. نمایشگاه شهر بندگی منطقه 20 تهران از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب پردیس‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی روزانه میزبان 10 هزار شهروند روزه‌دار است.

منصور کتانباف، شهردار منطقه 20 پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمایشگاه فصل نیایش منطقه 20 با عنوان شهر بندگی از ابتدای ماه رمضان تاکنون میزبان 130 هزار شهروند روزه دار بوده است، اظهار داشت: این نمایشگاه با محوریت قرآن و سبک زندگی اسلامی دارای 150 غرفه است که روزانه از ساعت 19 تا 24 خدمات رایگان قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی به شهروندان روزه دار ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت نمایشگاه شهر بندگی تا 17 ماه رمضان استمرار دارد، گفت: با مشارکت 200 نفر از هنرمندان خوشنویس شهرری کتابت قرآن کریم در حال اجراست و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه در این امر معنوی شریک شوند.

 

شهردار منطقه 20 ادامه داد: در پایان این مصحف نورانی به نمایشگاه آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اهداء خواهد شد.

کتانباف وجود مقبره شهدای گمنام را دلیلی بر دوچندان شدن فضای معنوی نمایشگاه برشمرد و افزود: مشارکت مدیران محله و اختصاص 20 غرفه به عرضه فعالیت‌های فرهنگی و مردمی سراهای محله از نقاط قوت این نمایشگاه است.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: رویکرد سال‌های اخیر مدیریت شهری تهران مبنی بر اجتماعی شدن شهرداری موجب گسترده‌تر شدن فعالیت‌های حوزه اجتماعی شده است به نحوی که فعالیت تمام حوزه‌های مدیریت شهری از این حوزه می‌گذرد.

این گزارش حاکی است، بازارچه کارآفرینی، تفریحات ورزشی، پایش سلامت شهروندان، ایثار و شهادت، سراهای محله و … از جمله غرفه‌های دایر شده در نمایشگاه شهر بندگی واقع در میدان نماز شهرری است.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930421000820#sthash.7nCjkD4n.dpuf

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.