آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

باقرنژاد تأکید کرد: دانشجویان با بصیرت نسبت به رویدادها انتخاباتی عکس العمل نشان دهند

راگانیوز: فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران اظهار داشت: توقع مقام معظم رهبری از دانشجویان در انتخابات پیش رو این است که دانشجویان در صحنه باشند و با آگاهی و بصیرت نسبت به مسائل و رویدادهای انتخاباتی عکس العمل نشان دهند.

   باقرنژاد تأکید کرد: دانشجویان با بصیرت نسبت به رویدادها انتخاباتی عکس العمل نشان دهند

به گزارش راگانیوز بخ نقل از مهر، مسائل، مشکلات و نیازهای دانشگاه ها و همچنین راه های تعامل بیشتر بین بخش صنعت و  دانشگاهی شهرستان ری صبح دوشنبه با حضور امیرحسین باقرنژاد فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران، رؤسای دانشگاه های شهرستان ری، نعمت الله طباطبایی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان ری و دیگر مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ری مورد بررسی قرار گرفت.

امیر حسین باقرنژاد در این نشست اظهار داشت: ارتقای جایگاه و رتبه دانشگاه پیام نور شهرری و کسب جایگاه اول در استان تهران و موفقیتی که به دست آورده اند قابل تقدیر است و در آینده نزدیک از دستاوردهای مدیران و مسئولان دانشگاه های شهرری تقدیر خواهیم کرد.

وی افزود: به عنوان یک دستگاه پشتیبانی کننده از تمام فعالیتهایی که در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی صورت می گیرد حمایت خواهیم کرد و هر کاری که در حوزه دانشگاهی و علمی شهرستان در توانمان باشد انجام خواهیم داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: پیشنهاد می کنم جلسات مقدماتی برای تشکیل کارگروه ری شناسی و پژوهش طی جلسه ای با حضور نویسنده کتاب انقلاب اسلامی در شهرری و نمایندگان دانشگاه ها در این حوزه آغاز شود .

وی در خصوص تعامل واحدهای صنعتی و دانشگاه ها گفت: ارتباطات خوبی با واحدهای صنعتی شهرستان ری و مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان تهران داریم و آمادگی برگزاری نشستهای مشترک بین مسئولان شهرکهای صنعتی و دانشگاهیان در شهرستان وجود دارد.

باقرنژاد با تأکید بر حضور پرشور دانشجویان در انتخابات، اضافه کرد: توقع مقام معظم رهبری از دانشجویان این است که دانشجویان در صحنه باشند و با آگاهی و بصیرت نسبت به مسائل و رویدادها عکس العمل نشان دهند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.