آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

با حضور آیت الله ری شهری آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث تهران برگزار می‌شود

راگا نیوز: معاون فرهنگی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران از برگزاری آئین آغاز سال تحصیلی این دانشگاه با حضور و سخنرانی آیت الله ری شهری در پردیس تهران خبر داد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از تسنیم : آئین آغاز سال تحصیلی دانشکده شهرری با حضور آیت الله ری شهری در پردیس تهران برگزار می‌شود.

سروقامت در تشریح برنامه‌های این مراسم گفت: این مراسم اول مهرماه با سخنرانی آیت‌الله ری شهری، رئیس دانشگاه قرآن و حدیث و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و معاونان آموزشی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: معاونین آموزشی و فرهنگی دانشکده، گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته پردیس تهران ارائه می‌کنند، همچنین فیلمی با مضمون فرهنگ مقاومت و شهادت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این آئین به نمایش در می‌ آید.

معاون فرهنگی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران در مورد مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان وروردی جدید تصریح کرد: مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در دانشگاه قرآن و حدیث قم به صورت متمرکز برگزار می‌گردد که در این آئین هادی صادقی، مشاور عالی ریاست دانشگاه قرآن و حدیث و معاون قوه قضائیه سخنران این برنامه است.

وی خاطر نشان کرد: هادی حجت معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث، رسول رضوی معاون پژوهش این دانشگاه و هادی کمال زرد معاون فرهنگی این دانشگاه به سخنرانی می پردازند.

سروقامت با بیان اینکه در پاسداشت میلاد علی بن موسی الرضا (ع) برنامه مدحی در این آئین اجرا می شود، گفت: با توجه به حادثه‌ای که در جاده تهران قم اخیراً اتفاق افتاد خانواده دانشجویان پردیس تهران از شرکت فرزندانشان در این آئین در شهر قم استقبال نکردند.

معاون فرهنگی دانشگاه قرآن و حدیث پردیس تهران با بیان اینکه دانشجویان ورودی جدید پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در این آئین شرکت نمی کنند، خاطر نشان کرد: برنامه دیگری در هفته آینده در شهرری برای دانشجویان ورودی جدید پردیس تهران با همکاری معاونت فرهنگی و روابط عمومی این مجموعه برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.