آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین : تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در باقرشهر به چهارمین همایش رسید

IMG_5418

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، با حضور خانواده های معظم و معزز شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان سرافراز و مسئولین شهر و شهرستان چهارمین همایش تجلیل از  حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در سالن همایشهای عطر یاس برگزار شد .
این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج (ع) و با همکاری روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر برای چهارمین سال متوالی در باقرشهر برگزار شد و از 22 حماسه ساز سالهای دفاع مقدس تجلیل گردید .
در این همایش که با حضور پرشور جوانان بسیجی همراه بود ، امام جمعه باقرشهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح ا… (ره) به همراه شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح ا… (ره) فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرشهر و مسئول هئیت رزمندگان اسلام حضور داشتند ، یاد و خاطره رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر انقلاب در طول دفاع مقدس گرامی داشته شد .
سردار سده ای مسئول ارتباطات ستاد کل نیروهای مصلح ضمن اشاره به وقایع املین روزهای شروع جنگ تحمیلی گفت : جوانان این مرز و بوم با رشادت و از خودگذشتگی چنان درسی به جامعه جهانی دادند که آنها دیگر فکر تجاوز به کشور اسلامی ما را به مخیله خود راه ندهند .
در روزهای آغازین جنگ تحمیلی به رهبری استکبار جهانی ، دشمنان فکر می کردند که می توانند به آسانی نظانم نوپای ایران را سرنگون کنند ، اما جوانان و مردم شریف ایران گوش بفرمان رهبر خود تا مرز جان ایستادگی و مقاومت کردند و از هیچ تهدیدی نهراسیدند و عاقبت بر کفر جهانی پیروز شدند .
وی در ادامه افزود : تجلیل از کسانیکه در راه حفظ انقلاب جانفشانی کرده اند از جمله اقدامات بسیار مناسبی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان زنده نموده و موجب گسترش آن این فرهنگ ناب می شود .
سعید استاد فرج شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم  ضمن استقبال از برگزاری اینگونه مراسمات گفت : این برگزاری این همایش افتخار بزرگی است که خداوند نصیب خدمتگزاران مردم در شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر نموده است .
وی در ادامه تصریح کرد : یادآوری روزهای آتش و خون و حماسه و جانفشانی های رزمندگان اسلام ، و تجلیل از جوانانی که امروز مویشان سپید شده و خاطرات آنروزها را در سینه دارند وظیفه ای است که گوشه از آن رادمردیها را برای ما زنده می کند .
در پایان این مراسم از 22 حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس آقایان محمد عرب کرمانی ، اسماعیل رحمتی ، حاج مراد بقرائی، سید احسان سید زاده ، مجید هویدی ، رضا اشرفی پور ، رضا انصاری ، رضا شاکری ، فاضل میرزا خانی ، نصراله احمدی ، سید مهدی مبینی ، علی رستمی ، مجید علیاری ، جمشید رفیعی ، علی پیله ور ، علی هادی ، امیر حاجی عسگری ، اسدا… چگینی ، خدایار نازکی ، اکبر اسدی و مادر شهیدان عیسوند و غلامحسینی به دلیل حضور مداوم در جبهه و پشتیبانی پشت جبهه  با اهدای لوح سپاس ، تندیس و هدایائی تجلیل به عمل آمد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.