آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بخشدار خاوران:آب قیامدشت از نظر بهداشتی استاندارد‌های لازم را دارد

سید اصغر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به خبر منتشر شده به نقل از وی مبنی بر اینکه نیتراتِ آبِ جنوب تهران بسیار بالاتر از حد استاندارد است، گفت: آن چیزی که درباره وضعیت آب تهران بیان کردم، برای مثال بود تا مردم بدانند که آب قیامدشت از نظر بهداشتی استاندارد‌های لازم را دارد و وضعیت آن از آب تهران بهتر است .

وی تصریح کرد: درباره آب قیامدشت موضوع قابل طرح، این است که ما از نظر بهداشتی در منطقه مشکلی نداریم و نیترات موجود در آب از استانداردی که تعریف شده پایین‌تر است .

تقوی افزود: مشکلی که درباره آب قیامدشت وجود دارد، بحث لب‌شور بودن آب این منطقه است که این مساله نیز با توجه به مخزنی که در حال احداث است، رفع می‌شود .

بخشدار خاوران گفت: میزان نیترات در آب استانداردی دارد که در منطقه قیامدشت نیترات از حد استاندارد پایین‌تر است و وضعیت بهتری را نسبت به آب تهران دارد . میزان نیترات در آب قیامدشت از تهران پایین‌تر است .

وی افزود: من نمی‌توانم درباره میزان نیترات در آب تهران نظر بدهیم. آنچه بیان شده برای مقایسه میزان نیترات آب تهران و آب قیامدشت بوده است و بهتر است مسئولان مربوطه درباره آب تهران نظر دهند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.